sobota, 2 stycznia 2016

Melduję że się udało

Jako że minione święta i tak miały być do doopy, a mój dostawca telewizji bombardował mnie coraz to lepszymi ofertami, rzutem na taśmę dwudziestego grudnia zakupiłam sobie w bardzo korzystnej cenie pakiet Sky Movies, wychodząc z założenia że całe święta przeleżę bykiem i naoglądam się filmów za wszystkie czasy. Melduję właśnie że się udało. Oprócz bowiem moich przypadkowych wojaży i eksperymentów z prezentem od Mikołaja, najważniejszym moim ćwiczeniem było leżenie bykiem na sofie, popijanie drinków i gapienie się w telewizor. Powiem Wam szczerze że gdy pomyślałam sobie o tym poście, ogarnęło mnie przerażenie bo ja po prostu tytułów tych wszystkich filmów nie pamiętam. Na szczęście telewizor zapamiętał wszystko co się wyświetlało i ułatwił mi zadanie. Pozwólcie że umieszczę tylko listę filmów w przypadkowej kolejności, kilka z nich obejrzałam już po raz kolejny, a jeden z nich w kinie, ale sztuka to sztuka prawda? Postaram się podać także polskie tytuły, filmy obejrzane po raz pierwszy pogrubiłam. No dobra, chwalę się.

1. Still Alice
2. Fast and Furious 7 (Szybcy i wściekli 7)
3. The Maze Runner (Więzień Labiryntu)
4. Divergent (Niezgodna)
5. Harry Potter and Deathly Hallows Part 1 and 2 (Harry Potter i insygnia śmierci)
5. Shrek The Third (Szrek Trzeci)
6. Spider Man 2
7. Cinderella (Kopciuszek)
8. Kingsman - The secret service (Kingsman - Tajne Służby)
9. Love actually (To właśnie miłość)
10. Cake
11. Boyhood
12. The fault in our stars (Gwiazd naszych wina)
13. O Brother, Where Art Thou? (Bracie gdzie jesteś?)
14. Star Wars V - Empire Strikes Back
15. Star Wars VI - Return of the Jedi
16. Star Wars VII - The Force Awakens
17. Exodus: Gods and Kings (Exodus - bogowie i królowie)
18. Die Hard (Szklana pułapka)
19. Changeling (Oszukana)
20. Love Story
21. Maleficient (Czarownica)
22. Wild (Dzika droga)
23. Ex Machina
24. Les Miserables (Nędznicy)

Jak widzicie, przegląd różnych gatunków, dramaty, melodramaty, komedie, romanse, sensacja, film przygodowy, baśnie, fantastyka, a nawet musical, tylko horrorów brakuje bo nie oglądam. Przy jednym wypłakałam się aż zasmarkałam całą paczkę husteczek, zresztą ostatnio płaczliwa jestem to i łatwo się wzruszałam na większości filmów.
Patrzę teraz na liczbę. To wszystko w dwa tygodnie. A przecież cały czas tego telewizora nie oglądałam...


14 komentarzy:

  1. W statystykach zapomnialas podac, ile flaszek obalilas podczas sesji kulturalnych. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, ze cztery :-))) Znaczy dwie mocniejsze i dwie z winem plus szampona sylwestrowego. A i tak polowe to mnie dziecka wychlali.

      Usuń
    2. Taaa, na dziecka chcesz zwalac...

      Usuń
  2. Ha, ha, ha tez pomyslalam o flaszkach, kiedy przeczytalam slowo "drinki", ale nie smialam wspomniec. JednakAnna Maria wspomniala, to i ja sie odwaze spytac - ile??? No, Iwona, napisz nam, bosmy ciekawe:-)))
    Z polowe tych filmow widzialam, ale zachwycil mnie, glownie gra aktorska i podejsciem do tematu, film "Still Alice"!!! Wspanialy.
    Pozdrawiam i zazdraszczam takiej dlugasnej sesji! Kiedy ja sobie na takową pozwole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pieknie, alkoholiczke sobie ze mnie zrobilyscie :-)))
      Kochane, ja cay rok nie pije to w swieta nadrabiam :-)

      Usuń
  3. hey, jak odbierasz "Boyhood"?
    Moj syn stwierdzil, ze to film o nim, az zaniemowilam z wrazenia i strachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam pod wrazeniem pomyslu, bo ci sami aktorzy od poczatku do konca, film byl krecony przez 12 lat chyba. Mysle ze kazdy chlopiec moglby sie z nim identyfikowac. Ogladalo sie swietnie, niby taki sobie zwykly film, o szarym zyciu, a jednak daje sporo do myslenia bo wiele jest w nim o kazdym z nas.

      Usuń
  4. Nawet spokojnie wypić drinka nie da rady,żeby wszyscy nie pytali ile było :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. I który polecasz jako najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy do czego. Do poplakania nr 12, do zadumy nr 1, 11 i 22. 7 i 21 to znane basnie, ale obie przepiekne, warte polecenia. Do posmiania sie polecam 13, ale to humor specyficzny i trzeba go odpowiednio zinterpretowac :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ano tak. I nie zamierzam przestac. Kiedy ja na to wszystko czas znajde???

      Usuń