niedziela, 10 stycznia 2016

Inne majo to moje też

Wszyscy tak bardzo zachwycają się tym nowym drapako-łóżkiem że i ja w końcu wlazłam na Zooplusa i zakupiłam, tym bardziej że było w promocji w porażająco niskiej cenie 5,99 funta. Paczka przyszła w piątek i od razu niesłychanie wystraszyła moje koty, chyba dlatego że pudełko było dość niestandardowych wymiarów. A przecież normalnie przychodzą kwadratowe. No ale ciekawość zwyciężyła i trzeba było sprawdzić zawartość pudła. Tiguś zabrał się do tego bardzo ostrożnie, obchodząc pudło dookoła i sprawdzając nosem.




A potem popełniłam błąd. Drapak przyszedł z załączoną paczuszką kocimiętki, Otworzyłam paczuszkę i wsypałam odrobinkę do drapaka, czym wywołałam święte oburzenie córki, bo ona doskonale wie że dla Tigusia to jest narkotyk. Co się okazało chwilę potem. Tiguś drapał i drapał i drapał. A potem tarzał się i tarzał i tarzał. A mi w międzyczasie padła bateria w aparacie więc część zdjęć musiałam zrobić komórką. Ale tarzania nie zdążyłam, może i dobrze widok nie za bardzo fascynujący, a raczej żałosny i żenujący. Ci którzy mieli do czynienia wiedzą o czym mówię... 





W każdym razie, zabrałam skołowanemu i "pod wpływem" Tigusiowi drapaka i wytrząsnęłam całą kocimiętkę do zlewu. Gdy Tiguś dochodził do siebie, zjawiła się panna Migotka. Nie za bardzo była jednak zainteresowana nowym nabytkiem. 


Bardziej ciekawiło ją pudło, oczywiście :-) W tle widzimy bardzo twarzowe zwisy, hehe!


No i oczywiście walalące się po domu szczury, nieodłączni przyjaciele Migusi.


Brakowało mi parę funtów do darmowej przesyłki więc zakupiłam na spróbowanie suchą karmę Concept for Life, którą Zooplus oferował w cenie kup jeden drugi dostaniesz gratis. Charakterystyka i skład dość dobry, zobaczymy czy będą chcieli jeść. A jak nie to się komuś odda.  



Potem Tiguś poszedł otrzeźwieć na podwórko a Migusia w akcie łaski pozwoliła sobie na wejście do drapaka na chwilkę. 


O, tu pozuje...


A tu nawet ma oczy (jak się dobrze przyjrzeć)


A potem drapak przeniosłam w miejsce domku, do którego oni i tak nie wchodzą, nie wiem po co ten domek tam stoi normalnie, chyba dla ozdoby. No i od razu znalazł się kandydat na zawartość.





On tam, a Migusia tu...


On tam...


A ona tu...


Zastanawiała się dłuższą chwilę czy siedzieć tak i patrzeć na swojego brata...



... czy zająć się czymś pożyteczniejszym, czyli leżeniem na oglądającej telewizję mamusi, oczywiście z masażem wstępnym koca :-)


A Tiggy udawał że śpi, ale uszy mu chodziły na wszystkie strony.


Za jakąś chwilę wstał, podrapał...


...położył się...


... i znowu wstał...


... porozciągał mięśnie ogona...


... zaprezentował kilka pozycji jogicznych...



...zademonstrował zastosowanie języka...



... i ułożył się ponownie do drzemki. I siedział tak ze dwie godziny.


Tak że Moi Mili, kociszcza moje stały się posiadaczami najnowszego hitu Zooplusa a ja wciąż nie wiem jak mam go oceniać. Zgodnie z przewidywaniem, Tiguś przyjął nowy sprzęt z dość dużym entuzjazmem, Migusia miała go w odwłoku, ale ona większość zabawek ma w odwłoku, za wędkami nie biega tylko je nosi w pysku po całym domu i ma swoje szczury z którymi walczy dzielnie po kilka razy dziennie. Wszystko okaże się w praniu. W każdym razie nic straconego, jak drapak będzie stał bezużytecznie to schowam i wyciągnę za jakiś czas, albo dam komuś kto zrobi z niego użytek. 

Pozdrawiam leniwie.


9 komentarzy:

  1. U mnie drapak jest uzywany przez Bulke, namietnie i permanentnie, choc bez kocimietki. Miecka, jak Migusia, ma wszystkie zabawki z tylu. Bulke tez. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie drapaki sa na porzadku dziennym, kocimietka tez:)
    A ze to wzystko stoi na wykladzinie to do szaly mnie kawalki rizdartej tektury doprowadzaja, a kociaki nie znasza pracy odkurzacza.
    Powodzenia z nowym nabytkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje drapia glownie ploty drewniane w ogrodzie, Miguska drapie tez drapaka w domu, a jak tylko wyciagam odkurzacz ze schowka to wieja z domu az sie kurzy :-)

      Usuń
  3. Njwazniejsze zeby kotki były zadowoloooone prawda :-)?
    My sie cały czas zastanawiamy nad zakupem ... tyle innych legowisk juz mamy . Z czasem miejsca zabraknie dla człowieka i jego wyrka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze to tylko karton, mam nadzieje ze szybko podra to sie wyrzuci :-)))

      Usuń
  4. Hura, sprawdziło się! :))
    Co wy z tą kocimiętką? Ona nie jest groźna, nie uzależnia, spoko!

    http://www.hillspet.pl/pl-pl/cat-adult/is-catnip-safe-for-my-cat.html

    Nie żałuj mu jak lubi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ale on sie tak zachowuje ze zal na niego patrzec, naprawde. Tak jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=J5Xrcp6k8VE. Lacznie z piana na pysku. To nie ze uzaleznia, ale mnie tak jak na nacpanego czlowieka przykro patrzec, tak i na nacpanego kota...

      Usuń
    2. Muszę ci wierzyć na słowo :)

      Usuń