wtorek, 26 sierpnia 2014

Krótko bom zarobiona

No to mam wreszcie trzytygodniowe upragnione wakacje, które spędzę w... domu bo nie mam kasy żeby gdzies pojechać. Tigusiowe operacje pochłonęły wszystko. No i dobrze, trza się cieszyć tym co się ma, a ja mam teraz duuuużo wolnego czasu i zamierzam go spożytkować.
Stardust zasugerowała coby łazić i zdjęcia robić. I tak zrobię. Już mam jedną paczkę zdjęć którą się z Wami podzielę. W ogóle, to miałam co drugi dzień gdzieś łazić i cykać. Ale nie wiem czy co drugi mi się będzie chciało. Oby pogoda była ładna to damy radę.
A co u mnie? A jakoś leci, Tiguś już całkowicie wyzdrowiany, wetka stwierdziła że jeszcze te szwy mogą mu przeszkadzać przez dwa tygodnie, ale nie widzę żeby coś mu przeszkadzało. Już cztery trupy z domu wynosiłam plus jednego żywego wróbla, on chyba po to go przytaszczył żywego żeby dać Miguśce do zabawy! Ale ptaszęcie uratowaliśmy, nie za bardzo poturbowane było. No to jak on już tak poluje to znaczy że zdrów. No i oczywiście zwredniał przy tym z powrotem, bo w czasie choroby łaśliwy jakiś się zrobił i głaskliwy, ale już mu przeszło. Juhuuu! Miguśka chyba sobie do serca wzięła że żywe zwierzątka się do domu przynosi i wypuszcza w korytarzu, bo przytaszczyła wczoraj do domu motylka, bardzo ładnego zresztą pazia królowej czy jak mu tam, one wszystkie dla mnie pazie. Motylek długo się z nią bawił ale koniec końców i tak skończył chyba w jej paszczy. Nie wiem, trupa nie znalazłam.
Obrzydliwa jestem wiem :-)
Aha, dodałam takie ustrojstwo z prawej strony, nowość od gugla (?) które pozwala Wam się kontaktować ze mną bezpośrednio ze strony. Sprawdziłam, działa.
To nara!

15 komentarzy:

  1. No to wyslalam Ci emalie za posrednictwem nowego ustrojstwa.
    Mam nadzieje, ze pokazesz nam ciekawe zakatki z Twojej okolicy. Urlop niewazny, wazne, ze dzieciak zdrowy! A zdrowy, bo zajal sie juz zaopatrywaniem rodziny w miesko. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Panterko! Ty tam pewnie teraz już we szpitalnej koszuli... Zdrowiej namszybko!

      Usuń
  2. Niech sie nie wymawia pogoda tylko chodzi:))) U mnie ciagle zar z nieba kapie a ja wstaje tuz po 5tej i o 6tej juz maszeruje na 4-kilometrowy spacer po okolicy. Wracam zlana potem, dzis mi pot zalewal oczy pod okularami i malo widzialam gdzie ide, ale norme wykonalam:))) Wieczorem po 19tej powtorka.
    I tak kuzwa dzien w dzien, a dupa jak wielka byla tak jest:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie na razie wysypiam. Ale Ci zazdroszcze! Jakby tak u mnie sie rano zar z nieba lal to i ja bym chyba chetniej wstawala. A moze nie...
      A nie przejmuj sie kobito dupom! Przynajmniej sobie nagniotkow nie narobisz na krzesle :-)

      Usuń
  3. Ważne że zwierzyna zdrowa i radzi sobie świetnie :-D
    No to udanego urlopiku ! :-)) Fotki chętnie obejrzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i chwała Bogu, że koteczek zdrów. W domu też można sobie całkiem znośne wakacje zorganizować. Te fotki brzmią zachęcająco:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie tam sobie fotki, ale pokazuje co sama lubie. I mam nadzieje ze sie ludziskom spodoba.

      Usuń
  5. A ja mam pytanko ... Jak się taką pogodę ustawia ? Jest jakiś kod do ściągnięcia ? Jakoś nie mogę się tam rozeznać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam Ci na Google+, mam nadzieje ze dojdzie.

      Usuń
    2. Nie wiem nawet gdzie tego szukać ...:(
      Na google są jakieś wiadomości ? ;))

      Usuń
    3. Nie wiem co ja robie teraz ale wejdz na tablice swoje na google+ tu chyba https://plus.google.com/u/0/111695779366441270010/posts powinno Ci sie pokazac co ja tam napisalam. Jak nie to daj znac

      Usuń
  6. Nic nie widzę :( W ogóle to nie mam z google żadnych powiadomień na mejla , nawet jak ktoś komentował ... Może mam coś źle poustawiane ,ale nie umiem tego pokonać. Dlatego rzadko tam zaglądam. To samo z You Tubem - kiedyś miałam powiadomienia na mejla , teraz jak to się wszystko połączyło to już dupa blada.
    Jak to trudne z tą mapką pogody to odpuszczę sobie , o ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja już nie wiem co z tym guglem. No to masz, wklejam wszystko tutaj, mam nadzieję jutro zobaczyć obrazek na Twoim blogu :-)
    Moge Ci powiedziec po angielsku, masz linka tutaj jakby co yowindow.com/widget_blogger.php
    Musisz wejsc na design (nie wiem co to w polskiej wersji ale tam gdzie sie ustawia okienka w blogu) - dodaj gadget. Wyszukujesz ten ktory sie nazywa HTML/JavaScript. Otworzy Ci sie okno Configure HTML/JavaScript. Teraz wchodzisz na strone http://yowindow.com/weatherwidget.php i decydujesz jak ma wygladac Twoja pogoda.
    Czyli zaznaczasz (1) lokalizacje,(2) krajobraz w okienku, (3) jezyk, (4) rozmiar okienka - radze zostawic jak jest, (5) format czasu, (6) Units zaznacz metric (7) miniview - zaznacz wszysko, (8) Publish - any website or blog
    Teraz zaznaczasz i kopiujesz wszystko co jest w oknie ponizej i wklejasz do okna z bloggera "Configure HTML/JavaScript". Dajesz Zapisz i gotowe!
    Mam nadzieje ze Ci pojdzie latwo, jakby co to pytaj.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Ci Dobra Kobieto :-)))

    OdpowiedzUsuń