niedziela, 13 lipca 2014

Parę nowości z kociego życia.

Jak w tytule. Parę nowości.
Bo nawet kawy sobie nie można normalnie wypić w spokoju, a gdzie tam już o napisaniu posta wspomnieć...

Widzicie ten czarny kubek? No, to co z niego wystaje na zdjęciu? To jest kubek ze spieniacza do mleka bo ja lubię moją kawę z pianką. Siadam sobie przy komputerze i powoli dolewam mleczka do kawy...

OCZYWIŚCIE znienacka zjawia się ON.


Pyszne mleczko, ommmciu chrommmciu chlipciu chlip....


Dobrze że z tego mleka tylko okruchy zostały bo by od razu sraczki dostał. Prawdziwej, nie tej co normalnie dostaje na widok czegoś pysznego.


A Migusia tymczasem poluje... A może sobie po prostu serial ogląda...


Miłego popołudnia i emocji na Mundialu!
(chyba dobre flagi znalazłam...)


5 komentarzy:

  1. Oesu, ja tez! Napoje chłodzące juz zakupione bo trzeba bedzie szczególnie świętować. 3mam fszystkie kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U noguf tez czymaj, cus nam nie idzie. :(

      Usuń
    2. Poooooshło hehe! Z trudami dużemi ale sie udało!

      Usuń
  2. Ooooooooooo miło zobaczyć koteczki. wszystko u nich dobrze, jeden broi , drugi poluje :-)
    Równiez miłego ogladania finału ... oczywiście wygra Argentyna (mam nadzieję).

    OdpowiedzUsuń