czwartek, 17 lipca 2014

Morderczo i krwisto

Syn ostatnio przyszedł i patrząc na Migusię mówi:
- Wiesz mamo, szedłem sobie wczoraj z autobusu, widziałem pełno kotów na naszej ulicy ale wszystkie takie jakieś duże, nie takie jak ona. Ty jej nie karmisz, czy co?
- No mała jest, ja wiem, ale to chyba takie geny, chociaż ona faktycznie trochę mało je...
- Ha ha, ale sobie knypka wzięłaś...
Zaniepokoiłam się bo ona rzeczywiście nie jest taka nienażarta jak Tiguś, chociaż po nocy obie miski z suchą karmą są wyczyszczone a nie podejrzewam żeby Tiggy jadł z jej miseczki bo on ma swoją karmę a migusiowej nie rusza.
No to wczoraj się przekonałam dlaczego ona mokrej karmy żreć nie chce. Proszę bardzo, dowód rzeczowy:


Tak że, proszę się martwić moi Drodzy Czytelnicy, Migusia ma po prostu wysoko-białkową dietę. Mówiłam - ona tylko motylki i muszki gania, ups *zżera.

P.S. A dzisiaj rano nastąpiłam na mysz którą Tiguś upolował był w nocy. Przyszedł się pochwalić, poprowadził mnie nawet do kuchni ale nie widziałam bo nie zauważyłam, na śpiąco to mało rzeczy się widzi. Głasnęłam, dałam dwa cukiereczki i poszłam spać. A dzisiaj rano nadepnęłam na coś aż kości strzeliły bleeeeeeee...... wrzask był taki że sąsiadów zza płota pewnie pobudziłam. Tylko czekać aż Miguśka zacznie polować na myszy, to już w ogóle w domu jeść nie będzie jak tak dalej pójdzie. To ja już wolę jej muszki i motylki...
P.S.2. Tiggy zdobyczy nie pożera, nawet motylków. On ich już nawet nie łapie, za słaby przeciwnik.

7 komentarzy:

  1. Ja mam teatr, kiedy jakis ciem do chalupy wpadnie. Obydwie siedza z zadartymi glowami i pocwierkuja bojowo, az w koncu ciem nieopatrznie sfrunie na dol i... po ciemie. Nawet nie musze sprzatac, bo nic nie pozostaje. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się dziwiłam, dlaczego u mnie od jakiegoś czasu ciemów nie ma... No to mam odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten potwór Amisia też wczoraj zamordował biedną myszkę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty musza jeść takie owady, to dobrze robi na wzrok :-)
    Koci wzrok pczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może Tiguś jednak te owady zjada gdzieś ukradkiem...

      Usuń
  5. U nas kituś i lora polują na ciemy :) i na motylki też, na działce ale kituś bardziej zażarcie. :) A teraz dzięki Krysi wiem dlaczego na motylki i ćmy polują kotki.
    U Ciebie Iwonko myszy a u mnie żaby i mam awanturę domową gdy kituś targa żabę w pyszczku, bo powinnam kota dopilnować. :) Głupie żabska same wpadają mu w pyszczek miast siedzieć w wodzie, łażą po lądzie a on poluje a ja mu wyrywam :).

    OdpowiedzUsuń