czwartek, 24 grudnia 2015

No to wszystkiego

Właśnie odebrałam swój prezent ze sklepu, barszcz już prawie wykipiał, sernik cały zjedzony, uszka jeszcze nie zaczęte, jestem w czarnej dupie ciemnym lesie, a wigilia już za parę godzin. Łomatko, nie wiem jak się wyrobię. Niby tylko trzy osoby, a przecież roboty tyle samo jak dla dwunastu. No bo trzech pierogów przecież nie zrobię.
Dzięuję za kartki świąteczne, przepraszam że w tym roku nikomu nie wysłałam, w ogóle to miało nie być żadnych świąt, ale będą, z opóźnionym zapłonem postanowiłam. No to teraz lecę do garów, a wszystkim moim czytelnikom i w ogóle wszystkim krewnym i znajomym króliczka, życzę po prostu:

16 komentarzy:

  1. Wam również wesołych świat życzę :-)
    Jeszcze zdążysz na pewno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdąążyłam, uffff... Dziękuję Krysiu, wszystkiego dobrego Tobie również :-) ♥

      Usuń
  2. Dobrych spokojnych Świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Merry Christmas!

    https://www.youtube.com/watch?v=a9q4kgtOCIc

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Zajaczek przyniesie Wam duzo prezentow! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wesołych świat i szczęśliwego nowego roku życzy kuminiorz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, u mnie to najwyżej liścionosz :-) Kuminorzowi życzymy wesołych i smacznych też :-)

      Usuń
  6. I juz po Wigilii. Teraz czekam tyko co powie Fika. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pikne dzięki:)). Oby wszystkim nam się dobrze działo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby! A zresztą... zawsze i tak jest lepiej :-)

      Usuń
  8. Radosnych, spokojnych i zdrowych Swiąt, a w 2016 roku samych szczesliwych dni i spelnienia najskrytszych marzen, Iwonko:-)

    OdpowiedzUsuń