czwartek, 2 kwietnia 2015

Stare i nowe

Jako cudownie ozdrowiała, wciąż posmarkując i pokasłując, postanowiłam się już nie oszczędzać bo od tego chorowania to tylko się źle człowiek czuje. Powoli, bo przecież wciąż się szybko męczę, zaczęłam zażywac spacerów. Pogoda na szczęście nas zaczyna rozpieszczać i nawet świeci słońce od czasu do czasu. Dzisiaj chcę Wam pokazać na co natrafiłam w czasie jednego popołudnia. Właściwie to zostałam zawieziona na miejsce, ale co tam, pochwalic się mogę przecież.

Na początek stare. Pozostałości po nieczynnej kopalni, niewielki monumencik na małym placyku. Koło kopalniane.


Ciekawe, nie widziałam takiego z bliska, chyba że w muzeum techniki. A to tutaj stoi na wolnym powietrzu. Wcale nie w muzeum, ot po prostu obok zrujnowanych już nieco budynków. 



Co jeszcze starego? Taki na przykład stary pomost w porcie. Port działający, wciąż aktywny, z pracującymi statkami. Wielkimi statkami.


A po drugiej stronie portu, taka sobie wyrwa w murze. I stare, zardzewiałe schody prosto do morza.


A teraz coś nowego. Niesamowitego. Widziane z bliska, z bardzo bliska, na dotknięcie ręki.


Wiatrak. Bardzo duży wiatrak. 


Interesujące rzeczy są także w tle. Ta kropka na przykład.


Księżyc.


Spod wiatraka jeszcze jedno ujęcie.


A to z tyłu wiatraka. 


Tak to wygląda.


A w tle jeszcze dwa wiatraki, już w morzu. Te dwa jednak są o połowę mniejsze. 


I taki to sobie post wymodziłam. Szczerze powiem że byłam zachwycona. To trochę tak jak zobaczyć piramidy z bliska. Niby każdy widział takie wiatraki, wszędzie teraz są, ale jednak podejść tak blisko że aż można dotknąć to nie każdy da radę. To na zdjęciach powyżej zrobiłam w Porcie Blyth, niedaleko Newcastle. 

Pozdrawiam słonecznie.


2 komentarze:

  1. Najpierw se skoczylam na Google-Earth, co by zlokalizowac owe Blyth. Tam jest taka fajna latarnia morska, szkoda, ze nie dotarliscie na koniec cypla.
    A to zdjecie wyrwy w murze, to jest tak wysoko, czy mi sie wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak wysoko, na moje oko to ladne z ponad 5 metrow. Latarni widzialam, ale to zupelnie po drugiej stronie. Jeszcze tam dotre :-)

      Usuń