czwartek, 30 października 2014

Wspomnienie wakacji

Moje wakacje w tym roku były... kto czyta mojego bloga ten wie. Piszę o tym bo Czerwona Filiżanka organizuje konkurs na ten temat, w którym postanowiłam wziąć udział, a nuż mi się poszczęści...
A jak nie to przynajmniej zdjęciem się pochwalę. Zasady konkursu są prościutkie, a moje zdjęcie konkursowe wygląda tak:


Już prawie prawie pokusiłam się o stworzenie gifa z zestawem zdjęć, jak to zrobiły niektóre konkursowiczki, ale postanowiłam pozostać przy tym jednym jedynym skromny zdjęciu, które mówi samo za siebie. 
Jest to wspomnienie moich pierwszych egzotycznych wakacji, tych szczęśliwych i niezwykle udanych. Wspomnienie tego za czym tak bardzo dziś tęsknię, słońca, piasku, ciepłego morza, nieba błękitnego kołyszących się lekko na wietrze palm. I rodzinnego ciepła którego nic nie zastąpi. 
Oczywiście ciekawych wakacji było jeszcze wiele, ale to jedno wspomnienie jest najważniejsze, bo pierwsze. 

Zapraszam do konkursu, a potem do głosowania, oczywiście wiecie na kogo :-)

13 komentarzy:

  1. Zdjęcie wiele mówiące, bardzo udane.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam czego wspominac, tylko choroby i operacje :(
    Chyba wiec wiem, na kogo zaglosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale powiedz ze Ci sie moje zdjecie choc troszke podoba...plizzzz

      Usuń
    2. No jak nie, jak tak. Powiedzialam przeciez, ze bede glosowala. :)))

      Usuń
  3. Przepiękna fotka! Naprawdę urzekła mnie.... cudna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma inne spojrzenie na wspomnienia.
    Mnie się nie mieściło w jednym :-)))
    Piękne masz wspomnienie :-)

    OdpowiedzUsuń