środa, 22 października 2014

Właściwe rupiecie na właściwym miejscu

Nie wiedziałam jak przetłumaczyć "all the right junk in all the right places" z piosenki, ale myślę że oddałam sedno wypowiedzi :-)

Drogie panie, i o to właśnie chodzi! Parafrazując to o czym śpiewa dziewczyna, nie należy martwić się rozmiarem, bo faceci lubią za coś potrzymać w nocy :-) I nieważne że nie nosisz rozmiaru zero (drogie Panie, rozmiar zero jest w Ameryce, w Polsce to jest 32!), każdy centymetr Twojego ciała jest piękny, od stóp do głowy. Nie każdy chce być silikonową lalką Barbie, a jak się komuś Twój rozmiar nie podoba to niech spada! Trzeba się czuć dobrze we własnym ciele, jak się nie czujesz za dobrze to zrób coś z tym, ale jak się czujesz świetnie w rozmiarze 18 to tak trzymaj! Jesteś piękna!





2 komentarze:

  1. Eee... i tak mi sie moj rozmiar nie podoba... :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się mój też nie podoba, ale mam to gdzieś. Pomóc sobie trochę mogę, ale katować się nie będę!

      Usuń