poniedziałek, 3 lutego 2014

Wszyscy możemy być Mikołajami

Lalalalala, lalala, lalalallaaallalala, siabadaba, lalala...

Śpiewam sobie już od wczoraj... bo mi tak wesoło jest...
Bo znowu OCZYWIŚCIE wygrałam! Jakiś tam system specjalistyczno-logiczny stworzony przez TwójCiOnego Anki Wrocławianki mnie wylosował i wygrałam... kalendarz!!!! Huraaaaa! Idźcie tu jeśli jeszcze nie byliście :-)

Ale musicie koniecznie przeczytać komentarze, bo tam właśnie jest jedna z przyczyn mojego wspaniałego humoru... Bo ja się tej mojej wygranej nagrody ZRZEKŁAM...
Bo ja już mam i wszystkie koty Anki Wrocławianki na obrazku i przepiękny koci kalendarz od Basi, to wszystko już mam więc dlaczego mam być taka pazerna na jeszcze i więcej?

"Mój" kalendarz pojedzie do Panterki - a ja jestem szczęśliwa, lalalalala!

Mogę być, jak Anka mnie określiła, Świętym Mikołajem, mogę być wróżką-dobrą-duszką, mogę być... nawet Aniołkiem.. hihihi... Ale nie przesadzajmy, jestem taką sobie Iwoną która lubi robić dla innych coś dobrego, szczególnie że jej to przecież nic nie kosztuje :-)

A swoją drogą to zastanawiam się czy ta dobra passa to jakiś znak???
Żebym tylko nie zapomniała wysłać toto-lotka...

Lala lalala-la-la-la, lala lalala-la-la-la
lala lalalalala lalalala la lalala....
i jeszcze raz....



7 komentarzy:

  1. Piękny ten bałwanek nawet z cyckami a ja lubię gdy śnieg pada, jest taka cisza śniegowa.
    Iwonko w samym Edim mieszkasz czy poza nim? Jeśli wolno zapytać. :)
    Ciekawe czy ja kiedyś też wygram :)). Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, teraz mieszkam w "wiosce" pod miastem, ale mieszkałam w Edynburgu przez wiele lat i tam pracuję, robię zakupy itd. W domu właściwie tylko "mieszkam" :-)

      Usuń
  2. Masz farta ;) i dobre serduszko, dzieląc się wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes szczesciara, a ja przy okazji jeszcze wieksza :))))))))))))))))))))))))))
    Jak latwo jest uszczesliwiac innych i jak przyjemnie byc uszczesliwianym.
    Wielgachne dzieki, Iwonus ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale radość tu u Ciebie panuje. Wszyscy w miarę możliwości powinniśmy być Mikołajami... Gratuluje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam wczoraj w komentarzach u Anki :-) Brawo ! Super być Mikołajem ;))
    Gratuluję Tobie i Panterce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i proszę ile radości! Musze stworzyć takie losowanie gdzie wylosowany wybierze osobę do obdarowania :)
    Cieszę się, że tak fajnie to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń