czwartek, 6 lutego 2014

Nie wytrzymałam

Ameryka mnie po prostu zwiodła na manowce swoim ostatnim wpisem .
Jestem zgubiona.
Zrobiłam to.
I pewnie zrobię niejeden jeszcze raz.
Nie mogę tego już dłużej ukrywać.
A bardzo chciałam choć jakiś czas.
Weszłam na stronę.
Zachwyciłam się.

I kupiłam wszystkie trzy :-))

Perły naturalne hodowlane w satynowych liliach - srebro.

Onyks i oksydowane srebrne kwiatki

Fasetkowane (czyli cięte) szafiry w srebrze

Niestety, nie było do nich wisiorków.
Miałam się pochwalić dopiero jak przyjdą, ale to będzie za jakiś czas dopiero, więc nie wytrzymałam i chwalę się teraz. A jak przyjdą to się pochwalę na żywo.

To jest mój prezent dla siebie na Walentynki :-)

Powiedzcie, że ładny...


*******************
Fotografie ze strony sklepu

2 komentarze:

  1. Jasne, ze piekne, tam jest wszystko piekne. A co do wisiorow, gadaj z wykonawcami. Do tej pory spotykalam ludkow otwartych na propozycji i chetnie dorabiali mnie bransolety, przywieszki, konsultowali ze mna moje widzi-mi -sie:)

    Piekne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwlaszcza te pierwsze z perlami szczerze mnie zachwycily, ale wszystkie sa piekne i niepospolite.
    :***

    OdpowiedzUsuń