niedziela, 23 lutego 2014

Idzie!

Miałam dzisiaj nie pisać. Jak zwykle w weekend. Ale nie mogłam się powstrzymać :-)
Wczoraj zaczęłam prace porządkowe w ogródku. Piękna pogoda była, słoneczko... Trochę wiało, pomyślałam - nie robię zdjęć, jutro już przestanie wiać, zrobię jutro. No i dzisiaj jest jutro a wieje tak że łeb urywa. Mimo wszystko, zebrałam się w sobie i narażając się na urwanie łba, a przynajmniej na totalne wystrzępienie fryzury (jak możecie się domyślić nastąpiło to drugie) zrobiłam co mogłam. Wczoraj jeszcze kwiatki nie były połamane, ale co tam, muszę wam pokazać że do Szkocji wiosna idzie!

  To te mniej rozkwitnięte żonkile, bo te "dojrzałe" iestety połamał wiatr...


Proszę... Tak to wygląda


A na klombach...


Wcale ich wczoraj nie było widać, zanim powyrywałam zeszłoroczne chaszcze.


A to weigelia. Pokazałabym wam jeszcze jak tawułka wygląda, ale delikatne toto, nie dałam rady złapać w obiektyw przy tym wietrze.


Migusia wącha kwiatki :-) Miniaturowe krokusy, w odróżnieniu od tych normalnych, na klombach.


Co roku jest ich coraz więcej, niedługo będę miała całą łączkę.


Pora na odrobinę odwagi, ale trzeba być czujnym, bo może zwiać z belki.


Migusia w krzakach :-) Ona bardzo boi się wiatru. Co nie przeszkadza jej spędzać pół dnia na podwórku, z największą atrakcją - siedzeniem w krzakach. I jak tylko mocniej zawieje - w te pędy do domu, żaden gepard by jej nie dogonił :-)


Obiecuję że będę donosić na bieżąco. Bo widziałam już nawet śnieżyczki w ogródkach. W końcu do Polski pogoda często przychodzi z Wysp Brytyjskich. Nie martwcie się, niedługo do Was też przyjdzie :-)

Oby nie tak jak w zeszłym roku....

P.S. Nowy wiersz :-)


7 komentarzy:

  1. Coraz jej wszedzie wiecej! Serce sie raduje, kiedy codziennie przybywa jej zwiastunow. Jednak gdzies z tylku glowy kolacze sie obawa, ze biala pani wroci i obroci wszystko wniwecz, przemrozi, zepsuje i dopiero wtedy odejdzie na dobre.
    Ale co tam! Cieszmy sie chwila :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała że codziennie. Śnieżyczkom zajęło dosłownie... jeden dzień na pokazanie białych łebków :-)

      Usuń
  2. Jak cudownie :) Czekam aż żonkile będą i u mnie :) A Migusia pięknie prezentuje się w kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kwiaty kwitną :-)
    Wiosna, wiosna idzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wyspach już w kwietniu pełnia lata jest a marzec to taka wiosna jak u nas w Czerwcu co najmniej, piękne kwiatki słonko i radość czas zimowy niech sobie idzie też od nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie już kwiecień chyba! :)) Oby tak dalej. Dziś było przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie :)! Piękne kwiaty. A Migusia to... migusia :D... migotliwa taka :D.

    OdpowiedzUsuń