piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowo

Poszaleli wszyscy z tymi Walentynkami. Różyczki, serduszka, czekoladki, kwiatki...

Właśnie, wychodzę ja dziś z domu, otwieram bramę, zerkam przez ramię a tam... Jak ja tego mogłam nie zauważyć wcześniej? A może wcześniej tego nie było? Może to taki prezent walentynkowy od przyrody specjalnie dla mnie?


No dobrze, ona jakoś mogła uchować się przez zimę, ale to? To JEST mój prezent walentynkowy. I koniec.



I żeby nie było, humor piątkowy musi być. Tym razem oczywiście walentynkowy :-)

***
Jaś pisze list do Małgosi:
Nie jem śniadania, bo myślę o tobie,
Nie jem obiadu, bo myślę o tobie,
Nie jem kolacji, bo myślę o tobie,
Nie śpię w nocy, bo ... JESTEM GŁODNY!!!

***
- W Walentynki zrobiono w naszej firmie ankietę i okazało się, że na romantyczny wieczór walentynkowy najwięcej osób chciałoby pójść ze mną.
- To gratulacje, powinieneś się cieszyć!
- Nie do końca, w firmie nie ma ani jednej kobiety...

***
Walentynki. Apteka:
- Dzień dobry.
- Skończyły się!

HAPPY VALENTINES!

5 komentarzy:

  1. :-)))
    Doobre dowcipy i takie na czasie :-)))
    Już są kwiatki w ogrodzie ??
    Tak wczesnie wiosna do Ciebie zawitała ??
    Zazdroszczę ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiat sie konczy, roze kwitna w lutym! Tak, to musi byc walentynkowy prezent dla Ciebie, inaczej nie umiem tego niespodziewanego zjawiska wytlumaczyc :)))
    Kiedy rano korzystalam z toalety... patrze... a tam serduszka czerwone w sedesie! Sikam serduszkami! Ratunkuuu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No że sikasz to dziwne, bo jakbyś co grubszego wykonstruowała to już bym się nie zdziwiła tymi serduszkami :-)

      Usuń
  3. Happy Walentynki to you too:)
    Kwiatki sobie kupilam, czekoladkowe serduszka i kartki dostalam, slowem...doopa z odchudzania:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham północ w kwietniu to tam jak u nas w Czerwcu.
    Walentynki takie to mogą być i u nas, tylko że nie chcą. :)

    OdpowiedzUsuń