wtorek, 11 lutego 2014

Czerwona książka

Pamiętacie moją Złotą Książkę?
Przeczytanie pierwszej połowy "Hinger Games" zajęło mi osiem dni, ale się wzięłam i dokończyłam w zeszły piątek. A w sobotę rano...


... oczywiście w łóżku leżąc, bo najlepiej czyta się przecież w pościeli, otworzyłam Książkę Czerwoną.


Czytałam tak i czytałam, potem musiałam wykonać trochę niezbędnych czynności życiowych, jak zakupy czy oglądanie transmisji skoków narciarskich, potem znowu czytałam... Wpadłam w trans, bo tak już mam że jak się wciągnę w książkę to czytam ciurkiem, tak że w niedzielę wieczorem skończyłam "Catching Fire" czyli "W pierścieniu ognia" po polsku.
Tego samego wieczoru otworzyłam książkę niebieską. "Mockingjay" - po polsku chyba "Kosogłos", jak to głupio brzmi... I już nie mogę się doczekać kiedy skończę.

8 komentarzy:

  1. Aż Ci zazdroszczę tego wchłonięcia przez książkę. Mnie się to coraz rzadziej zdarza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm , a czemuż one są w takich kolorach ?
    Kojarzą mi się z pewnymi filmami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dwie pierwsze mają się kojarzyć z ogniem. Ostatnia... chyba z nadzieją.

      Usuń
  3. Mnie się już rzadziej zdarzają takie wchłonięcia a bywało :) Polecić córce Twoje wchłonięcia? ona czyta dużo i filmy ma fajne ogląda z upodobaniem także. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytuje z doskoku, najczesciej wieczorem w lozku przed zasnieciem mam wiecej czasu na czytanie. Ale chocby nie wiem jak ciekawa ksiazka, jesli sen mnie dopada, musze ja odlozyc, inaczej spadnie mi na ziemie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tak właśnie mam, dlatego w weekendy czytam bo mogę jednym ciągiem.
      A o spadaniu książki - czytając na kindle już parę razy zdarzyło mi się upuścić sobie na nos :-)

      Usuń
  5. Uprzedzalam, ze wciaga:)
    Pomoc 3 czesc ksiazki bedzie realizowana w 2 czesciowym filmie, tylke jeden aktor im sie wysypal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, co oni z tym mają żeby każdą trzecię część czegoś kręcić w dwóch częściach?

      Usuń