poniedziałek, 23 listopada 2015

Stęskniliście się?

No więc tak. Nie było piątkowego humoru, nie było nic także w sobotę, ani w niedzielę. Już się zaczęły pojawiać stęsknione głosy na blogu i fejzbuku. Trzeba mi się wytłumaczyć.
Otóż nie miałam czasu na bloga!
W Glasgow odbywał się bowiem coroczny badmintonowy turniej Grand Prix, a ja jako członek klubu mam darmowy bilet na całą imprezę, więc trzy dni spędziłam w Emirates Arena podziwiając młodych zawodników. Codziennie trza było rano wstać i późno wrócić, do Glasgow prawie 1,5 godziny drogi a jeszcze w chałupie co nieco ogarnąć tak że niestety, ale blog musiał poczekać.
Mam nadzieję że mi wybaczycie brak cotygodniowej porcji rozrywki. W zamian za to - zagadka.
Bawiliśmy się z kolegą we "flagi". Jak w większości wielkich sportowych obiektów w hali wisiały flagi wielu państw. Dla nas, nieco starszej daty, niektóre z nich okazały się lekko problematyczne, bo na przykład flagi krajów bałkańskich wiele się nie różnią. Ale co dwie głowy to nie jedna, poradziliśmy sobie doskonale. Niestety, problem pozostał z jedną flagą. Na zdjęciu poniżej, już prawdopodobnie domyślacie się z którą :-)

No i zagadka - co to za flaga, ta pośrodku, między Bułgarią a Chorwacją? Uwaga! Spośród prawidłowych odpowiedzi wylosujemy jedną. Dla zwycięzcy będzie nagroda. Nie wymagam podawania linków na swoich blogach, wystarczy że zamieścicie odpowiedź w komentarzu.

No to - do wujka Gugla! I powodzenia!


8 komentarzy:

  1. Nie, nie wybaczę Ci!!! To ja tu od zmysłów odchodzę, widzę Cię w charakterze rozdyźdanych szczątków pośród rozpirzonych kawałków motocykla zamiennie z łożem najpodlejszych boleści w jakiejś umieralni dla stanów agonalnych, a Ty sobie BADMINTONA OGLĄDASZ!!! A w rzyci mam flagę!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no ale na kfiatkah troche zaoszczedzilas, co nie? :-))))

      Usuń
    2. I tylko dlatego może da się mnie udobruchać :) Za zaoszczędzone pieniądze wypiję nasze zdrowie :)

      Usuń
    3. Wypij wypij, kochana, za moje możesz nawet podwójnie :-)
      Ja też wypiję jak już zacznę pić, czyli tak jakos koło śfiont.

      Usuń
  2. Kobieto, my sie martwimy, a ty se flagi ogladasz, no wiesz??? Pisz czesciej, bo zamartwiamy sie, czy znowu jakiej sraczki nie ma:-))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała że tak się będziecie martwić to w nocy bym wstała i coś napichciła...
      Albo dzień wcześniej :-)
      Dzięki ♥

      Usuń
  3. Oj to strach wracać do pisania mnie tydzień nie było...a co do flagi to może Czarnogóra - akurat sprawdzać mi się nie chce bo jestem w autokarze w drodze do Warszawy.

    OdpowiedzUsuń