czwartek, 12 listopada 2015

Czy mnie jeszcze pamięta

George Clooney jest w mieście!
O wszystkim można wyczytać w internecie, na przykład na stronie BBC http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-edinburgh-east-fife-34793207

Jako że George jest gościem specjalnym Scottish Business Awards, czyli ceremonii rozdania nagród biznesowym w tutejszym Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym, a moja firma corocznie uczestniczy w tym wydarzeniu, tym razem został wydelegowany mój szef, który specjalnie na tę okazję założył czarne skarpetki, bo normalnie to nosi czerwone albo niebieskie albo zielone...  no chyba że go żona przyłapie i każe wymienić.
No więc jakieś piętnaście minut temu szef wsadził głowę do mojego biura i wyszeptał:
- Idę.
- No fajnie - mówię - a gdzie idziesz?
- Idę zobaczyć Georga...
- Dobrze - wyszeptałam również. - Jak go zobaczysz pozdrów go ode mnie.
- OK, ciekawe czy Cię jeszcze pamięta...
- No ba!...
I poszedł...
Czy muszę mówić że wszyscy w departamencie mu zazdroszczą?

5 komentarzy:

  1. A to się szef zdziwi gdy Georg spyta o ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy... A kto to właściwie jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. No wlasnie, a nie mogl Cie szef zabrac??? Widzialam w TV, kiedy Georg przebywał u Was w barze i obsciskiwal sie z kelnerkami, a te robily sobie z nim fotki. Gdybys tam byla, zrobilabys tez i wstawila na blogu, prawda? Pozdrawiam weekendowo:-)

    OdpowiedzUsuń