czwartek, 27 sierpnia 2015

Jak się pieprzy to wszystko

Nie dość że wściekła chodzę od jakiejś godziny, bo ktoś mnie w**rwił tak że aż para mi z uszu bucha, to jeszcze złamałam długo pielęgnowany paznokieć. W lodówce tylko światło, konto już ndawno na minusie, paliwo w samochodzie pokaże dziś rezerwę a wypłata dopiero jutro. No i właśnie przed chwilą obsrał mnie ptak. Na szczęście albo koliber albo robił na raty, albo po prostu oberwałam odłamkiem bo kupka była wielkości złamanego paznokcia, ale cholera jasna, na policzku!! No już nie miał gdzie, bleeee...
No i tak się wszystko pieprzy.. Wiem, inni chcieli mieć takie problemy...

13 komentarzy:

  1. Tyle powiem, ze jak ptak obsrywa, to na szczescie. Bedziesz miala maly odlamek szczescia i zaluj, ze Cie nie obsral abondz. )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale że na gębę??? To już przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to szczęście pełną gębą:)

      Usuń
    2. Pantera ma rację. Jak ptak obesra to na SZCZĘŚCIE!!

      Usuń
  3. Na szczęście, Ania ma rację. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejdź do jutra w stan hibernacji, w końcu jutro wypłata, a srak ci naptał na pewno na szczęście! :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję głównie tego paznokcia, bo wiem, jak to wku....rza. Kupka na policzku oznacza jedną rzecz mniej do prania/czyszczenia, czyli oszczędności na proszku :).
    Co do lodówki, w takich razach wielokrotnie wysilałam swój rzekomy intelekt i okazywało się, że mam jeszcze np. makaron, zamrożony szpinak, do tego jakieś pestki i obiad gotowy!
    Paliwa nie urodzisz, ale spacer na świeżym powietrzu może Ci przywrócić równowagę ducha po tym wkurwie, co tam z kimś miałaś.
    Więc we wszystkim można dostrzec coś pozytywnego.
    Nie wiem, czy Cię pocieszyłam, ale starałam się. Powodzenia tak czy siak imienniczko :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. No widzę, że skomentowałam jeszcze raz i to historyczny post. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym złamanym paznokciem to prawdziwy dramat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie ...jutro będzie lepiej :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Znaczy się apogeum - punkt zero Ale podobni nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem jest taki dzień, kiedy wszystko nie tak, wszystko źle i wkurzająco
    ale potem jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na spokojne. kawka kilka wdechów i chwytaj dzień;)

    OdpowiedzUsuń