środa, 31 grudnia 2014

No to Wszystkiego!

Już bardzo późno, większość z Was już albo się bawi, albo się właśnie wybiera, albo szykuje do celebrowania we własnych pieleszach, albo do snu :-) Za kilka zaledwie godzin przyjdzie no nas wszystkich Nowy Rok. Kolejny rok, nowe nadzieje, nowe pragnienia, nowe postanowienia...
Zaledwie dwanaście miesięcy temu o tej samej porze byłam w zupełnie innym stanie świadomości, szykowałam się właśnie do Sylwestra spędzanego z synem we własnej chałupie, przed telewizorem. W zeszłym roku o północy życzyłam sobie czegoś w co nie do końca wierzyłam że się spełni...  A jednak... Historia zatoczyła koło, jest rok później, ja niejako znów w tym samym miejscu, a jakże daleko od tego co było... Jestem ostrożna w wydawaniu osądów, nie jestem pewna czy osiągnęłam wreszcie wymarzone szczęście, ale wiem w którym kierunku podążam i dobrze mi z tym.


W ten Sylwestrowy wieczór życzę sobie i wszystkim wiary w to że marzenia są do spełnienia, nadziei na nowe lepsze jutro i miłości która pokona wszystkie trudności. Życzę wszystkim żeby Was omijały troski i przykre przypadki, żebyście znaleźli w sobie siłę na walkę z przeciwnościami losu, żebyście nie dawali się ponosić negatywnym emocjom, żeby cały przyszły rok był szczęśliwszy niż poprzedni, żebyście odnaleźli w sobie spokój i zrozumienie...

Szczęśliwego Nowego Roku moi Kochani! 
Do usłyszenia w 2015!

10 komentarzy:

  1. Siedzimy w chalupie i czekamy, az bedzie mozna pojsc spac.
    Pomyslnosci, Iwonus. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem, dopiero teraz odpisuje na komentarze... Ale - wszystkiego dobrego Aniu! ♥

      Usuń
  2. Piękne życzenia! Niech nam sie spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech sie spelni wszystko czego sobie zyczymy :-) ♥

      Usuń
  3. I Tobie noworoczne serdecznosci!
    Niech spelniaja sie Twoje Marzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A niech tam się spełnią życzenia Twoje Iwonko :). Dzień Dobry w 2015 :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzien dobry Elu w Nowym Roku, az trudno uwierzyć... ♥

      Usuń
  5. Zajrzałam tu przez przypadek, czytając bloga "bez odwrotu"(rewelacyjna autorka, chylę przed Nią czoła). Tak mnie zainteresowałaś, ze postanowiłam przeczytać Twoje pisy od A do Z - obieccuję:-) Ciekawie piszesz, mamy podobne spojrzenie na życie, na świat, na wiele spraw. Ja jestem osobą zamknietą, potrzeba mi kogoś do kogo mogłabym czasami napisać. Pesymistka ze mnie, stale sie zamartwiam, często na zapas. Postanowienie na Nowy Rok - otworzyc się, wyjść do ludzi, a moze własnie zacząć od kogos takiego jak Ty? Na poczatek tyle...
    Pozdrawiam serdecznie, będę się odzywać, na pewno:-) Wszystkiego dobrego w tym 2015 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie za Twoj komentarz Irmino, pisz kiedy tylko najdzie Cie ochota. Ja tez z tych zamknietych jestem, w sieci jest latwiej... Pozdrawiam Cie goraco. ♥

      Usuń