wtorek, 23 grudnia 2014

Już czas...

Zima taka jakaś jak nie zima, w niedzielę było 14 stopni... Nie żebym była z tego powodu niezadowolona, ale do białych świąt to nam bardzo daleko. No nic, gwiazdka w oknie świeci, koty się solidarnie burmuszą nienawidząc mnie w tej chwili bo zostały potraktowane środkiem na pchły, ale to nic, do wieczornej michy im przejdzie. Prezenty pod choinką tylko zerkają w oczekiwaniu na wyskoczenie z kolorowego papieru. Grzyby z kapustą się szykują do pierogów i uszek, barszczyk jeszcze w stanie rozkładu, znaczy wszystkie elementy leżą osobno, żebym tylko ryby nie zapomniała wyjąć z zamrażarki. No ale to wszystko jutro. Dzisiaj jeszcze tylko sernik jakiś spreparuję bo święta bez sernika to nie święta. I tyle. Jutro przyjadą dzieci, będzie wesoło, naleweczki już naszykowane, hehe! Ja chciałabym spędzić ten czas w spokoju, odpoczywając sobie, popijając winko lub naleweczki kieliszeczek przed telewizorem, może jakiś mały spacerek... Bez obżarstwa, bez szaleństwa, bez pośpiechu, bez stresu... Czego i Wam wszystkim życzę!





8 komentarzy:

  1. Bedziesz miala dzieci na swieta? A dochodzacego tez? ;)
    Ja upieklam ciasto i zeby nie bylo zbyt tradycyjnie, jest to sernik.
    Buzinki swiateczne! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dzieci. Będzie spokój i luz. Tradycyjnie to u mnie tylko sernik, ale sie skruszyłam w tym roku więc piekę seromak - dwa w jednym i wszystko co uwielbiam, mniam!
      Buźki dla Was wszystkich! ♥♥♥

      Usuń
  2. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świat Wam życzę :-)

    U mnie święta mają być na spokojnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznych ciepłych świąt ciepłych - ciepło na dworze i ciepło w sercach. ♥♥♥♥♥ ♥
    Dobrze serduszka policzyłam jedno na później. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jestes, dziekuje za zyczenia i serduszka... Zycze Ci rowniez wspanialych Swiat!

      Usuń
  4. Spokojnych Miłych i Wyluzowanych Świąt ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie wspaniałych Świąt, duuuzu wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń