wtorek, 16 grudnia 2014

Som!

Pewnie jestem ostatnią osobą w świecie która ma wreszcie okazję cieszyć się Białom Kurom i Pienknymi Kotkami, ale w końcu do mnie dotarły :-)
Z powodu że pieniążki za kalendarze szły na szczytny cel do Skarpety, w celu obniżenia kosztów wysyłki i pozostawienia więcej grosików w skarpecie, poprosiłam Gosię o wysłanie kalendarzy do mojej mamy w Polsce, a ona mi i tak corocznie przysyła świąteczną paczkę więc dołoży kalendarze do pudła i będzie git. I oto nagle tadam! Wczoraj niespodziewanie (bo paczki spodziewałam się dopiero w czwartek a wczoraj był poniedziałek) kurier przyniósł do domu przesyłkę wraz z zawartością wielkiej ilości kotów i kur (czy to w ogóle po polsku jest???) :-)

A oto dowód, proszszsz....





Zawartości nie będę pokazywać bo przecież i tak wszyscy już znają a jak nie znają to niech sobie zobaczą u źródła, tu. Jeszcze nie wiem gdzie zawisną. Mam w domu dwa miejsca kalendarzowe, a kalendarzy trzy! Vintage pozostanie chyba w mojej sypialni - takiej sztuki nie godzi się wystawiac w miejsce publiczne, będę się upajać kameralnie :-) 

Gosiu, Hano, dziękuję, 


13 komentarzy:

  1. Ale się cieszę, że już je masz! Kochana jesteś, że aż tyle kupiłaś. Niedługo będziemy z Prezeskura robić ostateczne podsumowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka, koperta od Ciebie czeka na otwarcie i cieszy mnie już bardzo. :))

      Usuń
    2. A Ty jak zwykle, cierpliwa... Cieszę się że dotarła ♥♥♥

      Usuń
    3. Otwarta, ja zachwycona! Będę się chwalić jak przyjdzie czas. :)

      Usuń
  2. A juz myslalam, ze dla oszczednosci Gosia piechota sie do Ciebie z kalendarzami wybrala! :))) A opoznienie tylko dlatego, ze wedrowaly przez antypody. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, miały przymusowy postój w miasteczku na opolszczyźnie :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, szczególnie te kiełbasy które były w paczce :-)

      Usuń
  4. Nie pokazuj środka, niech widzą tylko ci u których kalendarz na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech te Święta
    Tak wspaniałe `` . __/_._
    będą całe ``````` _).♥ (_
    jakby z bajek `````` ●
    Niechaj gwiazdka ``,●,●,
    z nieba leci ``````,●,*,●,
    niech Mikołaj ````,●,*,*,●,
    tuli dzieci ``````,●,*,*,*,●,
    Biały puch `````,●,*,*,*,*,●,
    niech z ```````,●,*,*,*,*,*,●,
    nieba ```````,●,*,*,*,*,*,*,●,
    spada ````````````█|█`````
    niechaj piesek●●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●●
    ``````__/_._`` w nocy gada
    ``````_).♥ (_``.Niech choinka
    ````````.● `````pachnie pięknie
    ```````,●,●, ```no i radość
    ``````,●,*,●,` będzie wszędzie !
    `````,●,*,*,●,
    ````,●,*,*,*,●, ….niech biały opłatek
    ```,●,*,*,*,*,●, ``w dłoni nie drży
    ``,●,*,*,*,*,*,●, `z lęku jak z zimna
    `,●,*,*,*,*,*,*,●, ```niech drży
    ```````█|█````` szczęściem
    ●•●¤ۣۜ๘(¯`♥´¯)¤ۣۜ๘●•● wzruszony!!
    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku ............

    OdpowiedzUsuń