sobota, 7 czerwca 2014

Jak uszczesliwic kobiete w sobote rano

Dzien dzisiaj jest piekny i sloneczny, co prawda pare chmurek na niebie sie juz pokazalo, ale co tam chmurki, jak sloneczko swieci. Z radosnym nastawieniem zerwalam sie z pieleszy wczesnym rankiem (!) o godzinie 9.30 rano. Coz, koty nie budzily mnie z jakiegos powodu, to dlaczego mialam sobie nie polezec? No ale widocznie juz dluzej czekac nie mogly, padlyby pewnie z glodu, wiec jednak Tiggy przyszedl w koncu sprawdzic czy jeszcze zyje...
A kiedy tak pakowalam im zarcie do miseczek, klapka w drzwiach sie poruszyla i do domu wpadlo kilka listow. I jeszcze cos. I to cos sprawilo ze kobieta i tak juz dosc radosna i wesola z powodu ciepla i slonecznego blasku, rozpromienila sie tak ze juz bardziej chyba nie mozna, szczerzac w usmiechu wszystkie swoje (a ma jeszcze tyle ile trzeba z wyjatkiem osemek) zeby.

Chcecie zobaczyc?
Z duma przedstawiam co przyniosl pan listonosz.
Tadam!




Gosiu, tego sie nigdy, przenigdy nie spodziewalam. Dziekuje Ci serdecznie, dzieki Tobie moja sobota jest jeszcze jasniejsza i przyjemniejsza. Ty naprawde wiesz jak ludziom sprawiac radosc...

P.S. Specjalnie zrobilam powiekszenie daty ze znaczka. To niebywale ze z takiej Japonii kartka idzie do mnie 4 dni, a z Polski niekiedy tydzien... 


6 komentarzy:

  1. Ja tez dzisiaj dostalam! Szczegoly beda w jutrzejszym poscie. :)))
    U mnie data na znaczku nie do odczytania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Niesamowite! Wrzucone na Tateishi w Tokio w dniu mojego wyjazdu 03.06. Cieszę się bardzo :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam: Do domu wpadło kilka lisów. Aż je zobaczyłam w wyobraźni, takie rude. Trochę się zdziwiłam tylko że przez klapkę dla kotów się zmieściły :)
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, a swoja droga, co kobiete uszczesliwia w sobote rano? Oczywiscie procz kartki z Japonii?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka i jak szybko ! :-))

    OdpowiedzUsuń