czwartek, 12 czerwca 2014

Ale jaja!

Ogladam ja sobie wstep do pierwszego meczu pilkarskich mistrzostw swiata w Brazylii, normalnie jak zwykle, przerwa na reklamy i nagle... co ja widze?


Patrze patrze, przeciez to polska geba... a dalej to


i to... (sorry, krzywo zrobione ale nie mam juz sily poprawiac na tym iPadzie)


i na koniec to...


O w morde! A ja sie juz jakis czas temu zastanawialam czy to nie bedzie moj nastepny serial... No to teraz mam ulatwienie. Nie musze szukac po internetach. 
Specjalnie dla Was, moje Drogie Czytelniczki i Czytelnicy, cofnelam telewizje, obejrzalam jeszcze raz zeby wlasnym oczom uwierzyc, po czym cofnelam jeszcze raz i nagralam telewizor. Z dzwiekiem, zebyscie wszyscy uslyszeli jak po angielsku brzmi "Czas Honoru". 

Zapraszam na krotka reklame :-)


A teraz zabieram sie juz do ogladania meczu, ktory tuz tuz. Tylko jeszcze popcorn do mikrofalowki wstawie, piwa dzisiaj nie bedzie! Brasil, Brasil!!!


1 komentarz: