środa, 4 czerwca 2014

BB

BB zazwyczaj znaczy Bed and Breakfast. Czyli pokój hotelowy ze śniadaniem.
W slangu angielskim znaczyć może też:
- be back (będę z powrotem)
- bye bye (do widzenia)
- baby (kochanie)
- best before (najlepsze przed)
i wiele wiele innych.
Dla mnie dzisiaj BB znaczy - Beauty Blender! Już wyjaśniam.

Na moje szczęście ale także utrapienie (!) mam koleżankę która jest beauty therapist, czyli pania która zajmuje się wszelkiego rodzaju zabiegami upiększająco-kosmetycznymi. I tu właśnie, wszem i wobec oświadczam że ta pani doprowadzi mnie do bankructwa, normalnie do bankructwa! Chociaż trzeba jej przyznać że wiele trików kosmetycznych które mi podaje to są proste przepisy z babcinej apteki, a które działają cudownie. No bo przecież każdy ma w domu miód czy kawę, czy jogurt czy cytrynę... A kremy które mi poleca wcale nie są z tej najwyższej półki. No ale ja dla mnie krem musi mieć odpowiednią cenę żeby działał, a już jak ma w nazwie "Laser" to ja się podniecam jak chorąży nowym glockiem.
Tym razem nie o kremie jest mowa a o tym najnowszym wynalazku, czyli specjalnej, super odlotowej gąbce do nakładania makeupu, która nie jest gąbką bo jest zrobiona z jakiegoś specjalnego materiału, a która to czyni podobno cuda na kobiecej twarzy. Tanie to nie jest bo pojedynczo kosztuje 13 funtów, w Polsce jakieś 79 złotych - podaję linka jakby ktoś chciał. A można też sobie poczytać na stronie producenta.
Więc kiedy mi moja zaufana kosmetyczna koleżanka nakazała wręcz sobie zakupić to cudo, wahałam się tylko do najbliższej wypłaty. Zakupiłam cały komplet, czyli 2 gąbki plus płyn do ich czyszczenia, a co, jak szaleć to szaleć :-) I oto dziś, nadeszło pocztą.
Świeże, pachnące, nieśmigane, nie wyjęte jeszcze z pudełka, fotografia prosto z biurka, oto ono:


Będę wypróbowywać jutro. Moje cudowne, nowe, miękkie różowe jaja...
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Daj znac, ak to dziala, sama jade lapkami, ale nauczylam sie bazy pod makijaz, buzia ...smooth...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to daje znac... Super to jest. Mnie sie wydawalo ze lapkami sie juz tak nauczylam ze jest gladko i elegancko, ale po BB to dopiero jest gladko! Nie ma najmniejszego sladu ze masz na sobie jakis podklad. I korektor sie slicznie pod oczami rozprowadzil, no cut pani, cut :-)
      Polecam, naprawde polecam.

      Usuń