czwartek, 17 grudnia 2020

Haiku

Długo mnie nie było. Przepraszam czytelników i dziękuję, że to czytacie. 

Myślę, że czas już pożegnać się z tą długaśną przerwą, żeby wejść z powrotem we wprawę (ekhem... jak się wychodzi z wprawy to można chyba w nią z powrotem wejść?), postanowiłam zacząć od systematyczności. Do Nowego Roku codziennie jakiś krótki wpis. 

Więc dzisiaj... co powiecie na haiku?


Choinka, bombki,

kolorowe światełka,

sernik zeżarł Chłop.


Znalezione na https://www.sadistic.pl/sadolowa-choinka-vt255092.htm


12 komentarzy:

  1. Sernik to na wielkanoc, a na teraz to makowiec. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie swieta musza byc z sernikiem. I z makowcem. A najlepiej dwa w jednym :-)

      Usuń
  2. Sernik bardzo chętnie, niedobrze, że Chłop zeżarł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o zrobienie i sernika i makowca. Brawo z powrót. 😍🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie czytasz moje pragnienia :-) U mnie swieta musza byc sernikowe i makowcowe.

      Usuń
  4. Chyba nawet całkiem poprawne, a propos ilości sylab itp.
    A oprócz tego, całkiem fajne.
    Cieszę się, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta choinka na zdjęciu zniewalająca. Lubię wyszukany minimalizm. I haiku także :) Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka jest super, prawie tak samo imponujaca jak mojego syna z jego lat studenckich https://iwand71.blogspot.com/2014/12/chojanki-rozniste.html
      :-)

      Usuń