wtorek, 1 listopada 2016

Grobowo

W Polsce pewnie ponuro i nostalgicznie, no to u mnie też będzie grobowo. Ale nie za bardzo ponuro. No bo jak się nie uśmiechnąć widząc takie cuda?




Ten poniżej nie wierzę że jest prawdziwy, a szkoda :-)


A tu... czekali, czekali aż się doczekali...


Nie wiadomo co autor miał na myśli wykonując poniższe dzieło.

Tutaj raczej wiadomo. Szczera prawda.


Ja rozumiem że ktoś był wielbicielem motoryzacji,




... ale tutaj to chyba już przesadził.


Zgodnie z duchem czasów. Ktoś chyba się zagrał na śmierć.


I zaesemesował.


Umierają ludzie różnych profesji. Na przykład elektrycy.


Albo mechanicy.


Ale kto tu leży za cholerę nie umiem zrozumieć. Gospodyni domowa? Praczka?


A ten to chyba wielbiciel filmów sajens fikszyn.


No i coś z własnego podwórka. 




No proszę Was, jak się nie uśmiechnąć? ...


P.S. Na specjalnie życzenie Prezes Kury :-) tadam!


P.S.2 I na specjalne życzenie Pantery :-)




20 komentarzy:

  1. I "grobowy nastrój" nabiera nowego znaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oesu, dlaczego nie pozmieniali sobie tych nazwisk?
    To ja poprosze na nagrobku pantere z czarnego marmuru. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak im się żyło z tymi nazwiskami?? A ich dzieciom??
    Reszta faktycznie do śmiechu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze, skoro sobie nie zmienili. Mojej córce nie podobało się nazwisko po tatusiu (faktycznie, szału nie było) i zmieniła sobie na moje.

      Usuń
  4. Eeeej, ja znam tego pająka!!! Nie wiem, co on robi na cmentarzu, ale taki sam stoi przed Muzeum Sztuki nowoczesnej w Bilbao!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Onufry Fiut", nazwisko jak nazwisko ale imie powinien sobie zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  6. W szkole miałam kolegę który nazywał się Pierdzioch ... miał przerąbane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inne spojrzenie na grobowy nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz Iwonko że te nazwiska to gdy weszła w Polsce taka decyzja że cudzoziemcy mają mieć polskie nazwiska, wszystko zależało od dobrego humoru urzędniczy, gdy miał pieniądze dostawał dobre polsko brzmiące nazwisko gdy nie miał dostawał Dupka, albo właśnie Kurwa i inne piękności złośliwości urzędniczej małomiasteczkowej podłości.
    Ciekawe te pomniki :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Tym zagraniem na śmierć to mój mąz bedzie mial takI!

    OdpowiedzUsuń