poniedziałek, 21 listopada 2016

No i przyszła

Weekend minął pracowicie, całe dwa dni malowaliśmy, naprawialiśmy, ściągaliśmy starą tapetę z kilku ścian i łataliśmy dziury. Dużo jeszcze do zrobienia, ale już bliżej końca niż dalej. Takie zaklejanie dziur w ścianach bardzo mi się podoba, trochę jak pomieszanie zabawy z artyzmem. Wymieniliśmy także zepsutą kuchenkę. Nie wiem jak się na niej gotuje bo jeszcze nie próbowałam, ale Chłopu się bardzo spodobała, bo ma dotykowe przyciski zamiast pokręteł i tajmer na poszczególne płyty, i parę innych funkcji, no to sobie tak stał i dotykał i w końcu rzekł że dla tej kuchenki odkupi ode mnie dom, a nawet się zamieni. No to ja że owszem, zamienię się, ale on sobie będzie tu mieszkał SAM :-) Trzeba mu będzie chyba taką kuchenkę do nowego domu sprawić. Tylko lepszą, bo ta to trochę taka... najtańsza.
A poza tym zima przyszła. W całej Anglii podobno śniegiem posypało, chociaż raz mają gorzej niż my. Bo u nas to tylko na szczęście mróz. Dzisiaj to już przegięło, całe minus dwa. Szyby w samochodzie nawet nie było jak skrobać, bo mgła, która wczoraj się pięknie pojawiła, zalepiła całą powierzchnię jedną grubą taflą. Na pocieszenie jednak zima zmalowała także i takie obrazki:

Okno

 Płot

 Lewe lusterko

Prawe lusterko 

A jak tam u Was dzisiaj? Bo patrzę na pogodę w ajfonie i nie wierzę...

7 komentarzy:

  1. U nas 14.3°, ale bez slonca. No lato wraca chyba. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz, uwierz, u nas (Wielkopolska) było
    w południe 16 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie chyba pierwszy dzien zimy, bo nawet ogrzewanie odpalilam. Ale od srody ma sie znow ocieplic, wiec pewnie wylacze, bo ja jednak wole chlodno niz za cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja już nie wiem- zima to u Ciebie, czy babie lato? ;))
    U mnie forsycja szkuje się do zakwitnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śnieg, w Uk pochmurno,wczoraj lalo, ale sniega nie widziawszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka zima? Wietrzę pokój z pomocą otwartego okna balkonowego. To chyba wiosna...? ;)

    OdpowiedzUsuń