sobota, 19 listopada 2016

Nadchodzą święta

Co roku o tej porze zaczynaja się pojawiać w telewizji reklamy świąteczne. W Wielkiej Brytanii największą popularnością cieszą się reklamy domu handlowego John Lewis. Są niezwykłe, wzruszające i ludzie czekają na pierwsze ich pojawienie się w telewizji, co jest powszechnie ogłaszane, a potem komentowane, na przykład w lokalnych rozgłośniach radiowych. Tegoroczna reklama wygląda tak:


Uważam że jest to naprawdę udana reklama, choć ma swoich przeciwników. Ale tego można było się spodziewać. Zaskoczyła nas jednak reklama lotniska Heathrow. Po pierwsze, nie przypominam sobie żebym widziała kiedykolwiek reklamę lotniska (linii lotyniczych - tak, ale lotniska nie), po drugie - zdaniem niektórych przebija Johna Lewisa. Zobaczcie sami:


Reklamy innych sklepów są już bardziej "normalne", choć oczywiście wciąż fajne. Sainsburys w tym roku jakoś szczególnie mnie nie zachwyca, reklama za długa i zbyt mało czytelna. Ale ich reklama z 2014 roku szczególnie zapadła mi w pamięć i muszę ją Wam tu pokazać, bo według mnie była to reklama roku, oparta na prawdziwej historii. Oto ona:


Która Wam się podoba najbardziej?




4 komentarze:

  1. Pierwsza, choć ja na miejsku tej dziewczynki byłabym zachwycona, że mogę skakać tam z psem. :) Ale rozumiem oczywiście, że to taki dowcip :)
    Ostatnia wzruszająca, choć też wstrząsająca w swoim przesłaniu.
    A druga? Zobaczyłam siebie za kilka lat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak druga daje do myślenia. Straszna a zarazem niosąca nadzieję, że jednak gdzieś tam w najdalszych zakątkach nas samych jest dobro.

      Usuń
  2. Napiszę tak, jak Gosianka. Pierwszą reklamę oglądałam też w naszej telewizji i też dziwi mnie mina dziewczynki.
    Pozdrawiam Ania Bezowa

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie "nowe" reklamy pojawiaja sie na Super Bowl - final football. I sa krociotkie.
    Twoja sa piekne, o tej pierwszej zlapalam i u siebie jakies news.

    Linie lotnicze- mnie sie podoba reklama Air France. Nie wiem, czy tym sposobem reklamuja sie telinie na calym swiecie, ale jest extra.

    Twoich, zwlaszcza tej ostatniej, nic nie przebije.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń