wtorek, 5 maja 2015

Nic nie może wiecznie trwać

Wieczorami słucham muzyki. Dzisiaj mnie naszło na Annę Jantar. I te dwie piosenki. Każdy je zna. Ze wszystkich wersji "Za wszystkie noce" dostępnych na youtube wybrałam tę bo jest kompilacją różnych teledysków. Swoją drogą, obejrzyjcie dokładnie. Ona w krótkich włosach zupełnie jest podobna do Graszki Graszkowskiej! A zresztą w długich też. Graszka mnie pewnie nie czyta ale jak ktoś chce to niech jej przekaże. Będę zaszczycona.



No ale nie mogło się skończyć na tym jednym utworze, prawda? 


A dlaczego te właśnie piosenki? A interpretujcie sobie jak sami chcecie.
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Interpretowac nie bede, bo zawsze latwo popasc w nadinterpretacje.
    Ale cokolwiek to znaczy... jestem jakby co....
    Murem za Toba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo...z interpretacjami,zima przeca też nie trwa wiecznie:)
    Uszy do góry,pierś do przodu i prujemy fale życia:)
    Miłego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie lekkie łatwe i przyjemnie je się słucha :-)

    OdpowiedzUsuń