sobota, 13 września 2014

Ulubiony napój Shreka

Ponieważ ja raczej "koszerna" jestem i z chłodzących napojów to raczej wodę preferuję, czasami tylko w celu większej rozpusty i zaspokojenia kubków smakowych wleję w siebie troszkę Coca Coli (koniecznie Diet bo normalna mnie w zęby gryzie) lub innego soku na przykład żurawinowego (na nerki ponoć dobrze działa), nigdy więc szczególnie się w półki z napojami nie wpatruję, no chyba że z tymi wyskokowymi bo przy regale z winem mogę stać dwie godziny zanim wybiorę.
No i bardzo się zaskoczyłam wczoraj wieczorem, kiedy do domu wróciwszy zastałam w lodówce butelczynę co prawda odkapslowaną ale nie za bardzo napoczętą, więc uprzednio zapytawszy Synka co to jest i czy moge spróbować, nalałam sobie odrobinę i skonsumowałam. Tak że to co widzicie na zdjęciach poniżej to pozostałości z wczorajszej "degustacji".

Proszę Państwa, przedstawiam coś co skojarzyło mi się momentalnie z filmem "Shrek" i z cudnościami którymi tenże ogr się raczył. Nalepka mówi że to "Fresh Lemongrass Drink with Basil Seeds" czyli świeży napój z trawy cytrynowej z dodatkiem nasion bazylii. Hmmmm... czy ja wiem? Jak tak piszą to chyba wiedzą...
Smakuje jak... no właśnie nie wiem jak co. Dość słodkie, gęstawe i lepkie, ale jednocześnie orzeźwiające, w kolorze wściekło-jasno-zielonym a te małe kulki w środku tak fajnie chrupią między zębami... Czy przypomina Wam to coś? Bo mnie tak, ale nie będę się rozpisywać bo i tak dostatecznie obrzydliwa jestem.







Dzisiaj muszę powiedzieć, wypiłam ze smakiem. Bo ja już taka jestem, zupełnie obrzydliwa :-)
Pozdrawiam, Shrekowa z Bagien!

6 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo oryginalnie, ale miałabym wątpliwości przed spróbowaniem :-)))
    Odważna jesteś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napoj Shreka zostwie w spokoju, bo sie nie znam i nie chce sie znac:)))
    Ale zaskoczylas mnie ta Cola i w dodatku DIET???????????????
    Kochana, to przeciez najgorsza trucizna z sacharyna.
    Nigdy w zyciu nie wzielam do geby nic co jest diet, no carbs, no sugar, no fat... bo po pierwsze te wszystkie NO od razu mi mowia, ze to jest NO TASTE:)))
    A po drugie, to te wszystkie no ktore usunieto zastapiono czym?
    No wlasnie.. trucizna. Pisze to zupelnie serio.
    Ameryka potroila swoj rozmiar od momentu kiedy na rynek wprowadzono Diet food i te wszystkie wyzej wymienione NO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie kochana, to jest very taste. Dlatego tak smakuje :-) A co do trucizny to masz calkowita, zupelna, stuprocentowa racje. Na swoje usprawiedliwienie tylko moge dodac ze cole diet pije tylko w alkoholowych drinkach, no jak takiego Jacka Danielsa z sokiem pic??? Poza tym fakt, dawno temu nauczylam sie ze low fat, low sugar to swinstwo jest.
      A Ci jeszcze powiem ze wlasnie przed chwila zrobilam pyszny naturalny pieronsko ostry Sweet Thai Chilli Sauce - na szklanke wody pol szklanki cukru dalam! I najbardziej hot papryczki jakie znalazlam :-)) MIODZIO!

      Usuń
    2. Co by jasno bylo:))) Ja tez uzywam cukier jak musze, organiczny i w sladowych ilosciach. A Daniels to chyba zaluguje na normalna Cole. Jak taki szlachetny trunek psuc Diet swinstwem, no jak?
      :))))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O wlasnie z tym mi sie od razu skojarzylo :-) I pewnie podobnie smakuje...

      Usuń