piątek, 26 września 2014

Humor na piątek

Wisielczy humor mam dzisiaj z rana bo wydelegowali mnie w pracy do skopania komuś dupy. Ja tam w dupę kopać czasami nawet lubię ale normalnych ludzi, a ten facet zdecydowanie normalny nie jest. No ale jest piątek to se humor trza jakoś poprawić. Jak wisielczy to wisielczy - humor na weekend. Zapraszam!






I wisienka na torcie...


Z ostatniej chwili...
Okazało się że kopanie w dupę zostało przełożone na wtorek :-) 
No i od razu trochę mniej ch**owo się człek czuje :-)


5 komentarzy:

  1. Wisienka! Absolutny hicior:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecale 30.000 zlotych? Nie oddam sie tak tanio! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaczy wisielczy humor przelozyli Ci na wtorek?
    Tez do dupy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak do konca, bo mialam isc do kolesia na zywiol, ale profilaktycznie zadzwonilam zeby sprawdzic czy jest no to spobie wstepnie pogadalismy. I prawdopodobnie kopanie dupy nie bedzie az tak bolesne... przynajmniej dla mnie :-) A humor mi sie powoli, ale stale poprawia, w koncu jeszcze pare godzin i weekend!

      Usuń
  4. :-)))
    Ależ wisielczo się zrobiło :-)))

    OdpowiedzUsuń