czwartek, 8 maja 2014

Moja lewa ręka

Po dwóch wizytach u stylizatorki paznokci uznałam że wiem już jak traktować paznokcie lakierem hybrydowym, zakupiłam więc cały odpowiedni sprzęt co cenowo równa się czterem odwiedzinom w salonie. Więcej napiszę o tym w sobotę, jednak nie mogłam się powstrzymać przed pochwaleniem się co takiego mam teraz na paznokciach. Lakier nazywa się Chameleon (czyli normalnie kameleon!) i zmienia kolory w zależności od temperatury. O tak:


Widzicie różne kolory paznokci? Najbardziej podoba mi się ten efekt, z zabarwioną końcówką, niekiedy wyglądam jak zombie.


O, tu na małym palcu widać jeszcze wyraźniej:


A tu widać jak kolory się zmieniają z ciemnego na jasny


Fajnie, prawda?


Jeszcze muszę popracować na techniką nakładania i oczywiście nad skórkami bo z tym mam największy problem, ale nabiorę wprawy przecież. Córka skorzystała i też sobie zrobiła pazurki, na zielono. 
Wspomniałam że lakier zmienia kolor w zależności od temperatury, no to teraz Wam to pokażę. Do demonstracji użyłam zwykłej wody i dla Was zagadka - czy paznokcie ciemnieją w ciepłym czy w zimnym?
Patrzcie i podziwiajcie ;-)

9 komentarzy:

  1. Ciemnieja w cieplym, jasnieja w zimnym.
    Albo na odwrot :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wygląda jakby krew dopływała do paznokci. Więc może ciemnieją w ciepłym?
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  3. Obstawiam zimna,
    To jak z krazeniem krwi:)
    chyba:)

    OdpowiedzUsuń