wtorek, 27 maja 2014

Kocia logika

Powszechnie wiadomo że kot to antypies.
Główną cechą odróżniającą kota od psa jest sposób myślenia o człowieku.
  • Pies myśli: daje mi jedzenie, mieszkam w jego domu, mogę spać w jego łóżku – jest moim bogiem!
  • Kot myśli: daje mi jedzenie, mieszka w moim domu, może spać w moim łóżku – jestem jego bogiem!


Kocia logika jest zdumiewająca, oto zaledwie kilka przykładów, lista jest nieskończona...

Kot jest zawsze głodny, chyba że właśnie zjadł, przy czym słowo właśnie liczy się do 5 minut włącznie.




Wszystkie torby i pudełka w dowolnym pomieszczeniu będą zawierać kota natychmiast po wpuszczeniu go do pomieszczenia.

Gdy kot usłyszy że czyścisz kuwetę, to możesz być pewien, że nasika choćby kropelkę.


Zazwyczaj kot zaczyna przeraźliwie miauczeć ok. 11.00 w nocy, a kończy ok. 5.00 nad ranem.


Kot instynktownie wie, kiedy i gdzie kładziesz świeżo wyprane i wyprasowane ubrania i właśnie na nich się położy (przecież jeśli tobie tak na nich zależy, to tym bardziej kotu).

Koty śpią 36 godzin dziennie, a przez resztę czasu odpoczywają.



Kot zawsze będzie poszukiwał i zwykle przejmował od ciebie najbardziej wygodne miejsce w dowolnym pomieszczeniu.

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Z tych też powodów zdecydowanie wolę psy:-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ one właśnie z tych powodów są takie kochane :-)|)

      Usuń
  2. dobre:)))))
    Mam straszna ochote na kota, ale jednoczesnie boje sie czy sie dogadamy, nigdy nie mialam kota..
    obawiam sie tych halasow w nocy, bo i bez tego slabo sypiam...
    No i koszty? a jak zachoruje?
    I tak mysle juz od ok roku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szczęście, moje nie hałasują bo wyłażą na dwór. Chociaż i tak słychać co chwilę stukot kociej klapki :-)

      Usuń