poniedziałek, 28 października 2019

A wtedy było tak...

Zastanawiając się, o czym do Was napisać, wpadłam na pomysł przeglądu. Taki ośmioletni przegląd bloga, a dokładniej, ostatnich postów październikowych, tuz przez Nocą Zmarłych, Halloween, Wszystkich Świętych czy jak tam zwał.
No to jedziemy.

W czwartek 27 października 2011 roku chwaliłam się pękniętą żyłką w oku. Ona chyba była już w stanie zagojenia, ta żyłka, ale w perspektywie zdarzeń z tamtego czasu wydaje się być wciąż żywa i boląca. Pamiętam dokładnie, jak z czerwonym zapierniczałam pomiędzy Edynburgiem a Stirling, pomiędzy szpitalem a centrum sportowym. Przez cały weekend... Wyglądałam jak terminator, a eks małż jak zombie, więc mieliśmy gotowe charakteryzacje na nadchodzące Halloween. Ja z tego wyszłam, jemu już tak zostało :-)

W czwartek 25 października 2012 roku byłam niedobra. Nie kupiłam kotu odpowiedniego żarcia. Na szczęście się zrehabilitowałam, dając mu połowę puszki tuńczyka w oleju, drugą połowę zostawiając dla syna, bo chudy to niech też ma coś z życia.

W środę 30 października 2013 roku popełniłam post kulturacyjny (nie poprawiać), o Les Miserables, czyli Nędznikach. Jak zwykle, nie miałam zamiaru pisać recenzji, ale co to jest, ja się pytam, jak nie recenzja? Wychwalając Hugh Jackmana, i obśmiewując Ruseela Crowe, z zachwytem namawiałam do obejrzenia  tego musicalu, no ale ja chyba zachęcam do wszystkich filmów, o których piszę, co nie? Bo o tych beznadziejnych po prostu nie piszę - czasu szkoda i klawiatury.

W piątek 31 października 2014 post był prosty - śmialiśmy się z Halloween :-) No ale to był piątek, a przypomnę, że kiedyś w piątki były kawały. Na przykłąd takie - Mały duch i duży duch zaglądają nocą do okna domu. W oświetlonym pokoju rozbiera się ładna młoda dziewczyna. Duży duch mówi do małego: - Uciekaj szybko do domu! Tatuś sam będzie straszył tę panią!
Buhahahahahaha.

I uwaga uwaga - jaki straszny zbieg okoliczności - w 2015 roku 30 października też był piątek i znowu się halloweenowaliśmy. Na przykład tak: W jakich naczyniach wampiry przechowują posiłki?
W naczyniach krwionośnych

Za to 31 października 2016 roku był poniedziałek i wcale nie pisałam o duchach tylko o botoksie. Takim prawdziwym, nie tym koszmarze z produkcji Patryka Krzemienieckiego zwanego Vegą. I o pięćdziesiątych urodzinach i o czarnej owcy ożenionej z blond Rosjanką w srebrnej sukience, silikonem w cyckach i botoksem na czole, a może po prostu tylko młoda była. 

A 31 października 2017 roku odbiło autorce i pokazała się w cąłej krasie ze snapchata. Zielone oczęta, kokardka w czaszki, klaun pod oczami i na nosie, i ta najpiekniejsza fotografia z twarzą w kolorze zielonym, to tylko niektóre z wcieleń. Już planuję kolejny pokaz za kilka dni :-)  

W roku ubiegłym natomiast, w środę 31 października, zamieściłam post Bez tytułu. Przykro, że musze tu o nim wspomnieć, ale pamięć jest tym, co pozostaje. 

No i tak to. Trochę smutny, trochę wesoły ten mój post. Patrzę przez okno, niby dopiero czwarta ale jakos tak jakby mroczniej niż zwykle. Czy to dlatego, że zegarki przestawiliśmy wczoraj o godzinę, czy dlatego że chmury zakryły niebo? A było wcześniej tak pogodnie...



7 komentarzy:

  1. E tam... wszystko jest do kitu, haloweeny, cmentarze, smierc, wspominki, ponury listopad...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem? U nas od kilku dni piekna sloneczna pogoda, choc zimnem zawiewa to i tak zyc sie chce. No moze wczoraj sie nie chcialo, ale to wszystko przez te zmiane czasu :-)

      Usuń
  2. Zrobiło się zimno i jeszcze ta zmiana czasu, brrr. Nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie napisalam w komentarzu wyzej. Nie cierpie zmiany czasu. Nie dosc, ze moj zegar biologiczny sie tak latwo nie przestawia, to jeszcze ciemno jak sie wychodzi z pracy. Bleee.

      Usuń
  3. A wiesz, że to ciekawy pomysł, żeby sobie zrobić taki przegląd wspominkowy. Nie wiem, jak by to wyszło u mnie, bo z reguły nie piszę z okazji, ani nawet przy okazji. Ale fajnie czasem wybrać się na wycieczkę w przeszłość i trochę powspominać. :)
    Ja to robię przeglądając zdjęcia. Miłego Halloween zatem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj na poczatku roku robie taki przegla roku poprzedniego. Ale tak latami, to mozna sobie nieco przypomniec i sie zatrzymac na chwile...

      Usuń
  4. Zmiana czasu i na mnie kiepsko wpływa. W każdą stronę - masę czasu zajmuje mi przyzwyczajenie się do nowego. W sumie fajny pomysł na wpis - taki przekrojowy;) I zobacz, ile lat już blogujesz!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń