piątek, 11 marca 2016

Humor piątkowy

W związku z moimi rychłymi planami dzisiaj będzie o czymś o czym większość z nas marzy o tej porze roku. I nie jest to udany seks ;-)
Zapraszam

*****
Żona mówi do męża:
- Kochanie, marzy mi się, żeby założyć na plażę coś takiego, co sprawiłoby, że wszyscy by osłupieli.
- Łyżwy załóż.



*****
Szef z urlopu wysyła telegram do pracownika: PPPPPPP
W odpowiedzi otrzymał telegram: DUPA
Po powrocie z wakacji szef zaprasza pracownika na dywanik...
- To ja pisze elegancko: Po Przyznaną Premię Proszę Przyjechać Pociągiem Pospiesznym, a Pan mi tu wulgaryzmy?!?
- Ja? Ależ jak? Ja odpisałem szefowi: Dziękuję Uprzejmie Przyjadę Autobusem.


*****
Telefon do biura podróży:
- Dzień dobry, akurat tak się złożyło, że mamy z żoną urlop. I chcielibyśmy odpocząć...
- Oczywiście. Dobrze się składa. Jaką kwotą państwo dysponują?
- Mamy 500 złotych.
- Aaaa... to se odpoczywajcie.


*****
Mąż:
- Chciałbym te wakacje spędzić tam, gdzie jeszcze nigdy nie byłem....
Żona:
- Świetnie...Co powiesz na kuchnię?


*****
Agent biura podróży wynajmuje Kowalskim apartament nad morzem.
- A czy tu często pada deszcz? - pyta Kowalski.
- Tu? Nigdy! Tylko na zewnątrz.


*****
Jasio w szkole po wakacjach miał za zadanie ułożyć rymowany wiersz o miejscu w, którym był na wakacjach:
"Morze, nasze morze,
A w tym morzu dziewczę hoże.
Z dala słychać syren gwizdy,
Woda sięga jej do kolan."
- Ależ Jasiu tam nie ma rymu. - mówi pani.
- Niech się Pani nie przejmuje - odpowiada Jasiu - gdy wody przybędzie, to i rym będzie.


*****
Spotyka się trzech kumpli i opowiadają sobie jak spędzili noc sylwestrową.
Pierwszy mówi:
- Panowie, Karaiby, plaża, dziewczyny, szampan, rewelka!
Drugi na to:
Ach tak, ja byłem w Alpach. Narty, śnieg, a jakie dziewczyny!
... Trzeci na to:
- Chłopaki, ja byłem w tym samym pokoju co Wy, tylko nie paliłem tego świństwa!


A ja niedługo będę tak:




4 komentarze:

  1. :) zdjęcie najfajniejsze. Super, że cię to czeka niebawem. Opowiesz, mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie ze opowiem. Bedzie super bo tego chce :-)

      Usuń