piątek, 25 września 2015

Humor na piątek

Wiadomo że przepisów trzeba przestrzegać, a szczególnie tych drogowych. Ja swoim Hondkiem nie będę mogła osiągnąć prędkości wymaganej na autostradzie bo on po prostu tyle nie pojedzie. Dlatego motorkom z literką L w UK nie wolno jeździć po autostradach :-)
Dzisiaj będzie o przekraczaniu prędkości. Zapraszam.


**********
Jedzie dwóch kierowców, jeden maluchem a drugi najnowszym modelem Ferrari. Jadą 100 km/h i gościu z malucha wychyla się i krzyczy:
- Panie zna się pan na samochodach?!
Kierowca Ferrari siedzi cicho. Jadą 200 km/h i gościu z malucha wychyla się i krzyczy:
- Panie, zna się pan na samochodach?!
Kierowca Ferrari siedzi i nic nie mówi. Jadą 300 km/h!!! Ferrari zostaje styłu. Gościu z malucha wychyla się i krzyczy: Panie zna się pan na samochodach!!!
Kierowca Ferrari odpowiada:
- Znam się tylko niech pan się zatrzyma. Zatrzymali się.
Facet z malucha pyta kierowcę Ferrari:
- Panie jak się wrzuca drugi bieg ?!?!?!


**********
Spotyka się dwóch znajomych:
- Widzisz i wygrałem tę sprawę o przekroczenie prędkości.
- Ale jak?
- Mój adwokat udowodnił, że przy 200 km/h nie widać znaku ograniczenia do czterdziestu.


**********
Policjant zatrzymuje blondynkę za przekroczenie prędkości i pyta ją bardzo grzecznie, aby pokazała mu prawo jazdy. Blondynka obrażona odpowiada: 
- Chciałabym, abyście lepiej ze sobą współpracowali. Nie dalej jak wczoraj jeden z was zabrał moje prawo jazdy, a już dziś oczekujecie, że je wam pokażę.


**********
Płaci pani mandat! - mówi dwóch policjantow, zatrzymując samochód, jadący z nadmierną prędkością.
- A czy nie mogłabym zapłacić w naturze?
- Co to znaczy: "w naturze"?
- No, wiecie, musiałabym zdjąć majtki i wam dać...
Policjant odwraca się do kolegi i pyta:
- Potrzebne ci są majtki?
- Nie!
- Mnie też nie


**********
Młody biznesmen mknie swoim nowiutkim porsche. Nagle we wstecznym lusterku dostrzega migające niebieskie światełko. Niewiele myśląc, wciska pedał gazu. Niestety, samchód policyjny nie daje za wygraną. Wreszcie biznesmen zatrzymuje się na poboczu.
Podchodzi policjant, ogląda prawo jazdy kierowcy i mówi:
-Mam za sobą długi dzień, jestem zmęczony i głodny. Jeśli znajdzie pan jakieś dobre wytłumaczenie, puszczę pana wolno.
-No bo... - kombinuje biznesmen.- W zeszłym tygodniu żona zostawiła mnie dla policjanta. Bałem się, że chcecie mi ją oddać.
-Życzę miłego weekendu - salutuje policjant.


**********
Policjant zatrzymuje faceta za przekroczenie prędkości. Kiedy podchodzi do samochodu, widzi, że ten jest bardzo zdenerwowany.
- Dobry wieczór panu. Wie pan, dlaczego pana zatrzymałem?
- Tak, panie władzo... Za przekroczenie prędkości, ale to sprawa życia i śmierci.
- Ach, tak? Dlaczego?
- Naga kobieta czeka na mnie w domu.
- Nie rozumiem, dlaczego miałaby to być sprawa życia i śmierci.
- Jeśli nie dotrę tam przed moją żoną, będę martwy.


**********
Babcia Jasia jedzie samochodem.
Nagle zatrzymuje ją policja:
- Widzi pani ten znak? - stróż prawa pokazuje ograniczenie prędkości do 50 kilometrów na godzinę. - A pani przekroczyła siedemdziesiątkę!
- Nie prawda! To ten kapelusz tak mnie postarza!


Pozdrawiam!




6 komentarzy:

  1. Przeczytalam na jednym biegu jakbym znala sie na samochodach (drugi i trzeci bieg umiem chyba wrzucac), zapamietalam, ze majtki moga postarzac a kapelusza policjanci nie chca a w domu czeka naga zona, ktorej policjant tez juz nie chce i sciga biznesmena... a w 'naturze' jest w tym roku na zmiane: raz slonecznie a raz jesiennie. Przy 200 kilometrach na godzine (na rowerze) trudno te jesien dojrzec, choc sama jesien juz dojrzala. :))) Dzieki za poprawe humoru w piatek. Pozdrowienia i zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluch na pierwszym wymiata! Ale w ogole wszystkie fajne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he :)) Fajne zdjecie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla kogo fajne, to fajne ;)
      Dla mnie zaczyna się mordor.

      Usuń