sobota, 30 marca 2013

I tak leżała zagrypiona...

Miałam nic nie robić bo od czwartku mnie licho wzięło, czyli jakaś grypa. Chyba to to bo gorączkę miałam spora a ja goraczek nie miewam więc jak nie grypa to co? Powiedziałam więc - świat nie będzie bo nie mam siły nic robić, jak chcecie, zróbcie sobie sami. I co? Bigos zrobiony, żurek ugotowany, na własnym zakwasie, pierwszy raz w życiu, zobaczymy czy będzie smakowal. Babka w postaci baranka i zajączka ponoszy sie na stole, a tuż za nimi ogromna blacha sternika krakowskiego. Pisanki w koszyczku, w tym roku tylko cebula barwione i specjalne naklejki z folii samokurczliwej, ładne ale tandetne. Buraczki z chrzanem i oczywiście dwa chleby na zakwasie. Przepyszne. Wędliny które z Polski dostaliśmy, rozmrazaja sie właśnie w ukryciu przed kotami. To wszystko zrobiłam ja, baba z grypa, w chwilach lepszego samopoczucia. A rodzina tylko sprzatala.
Teraz jest już prawie północ, a ja sobie leże w łóżeczku napojona Lemsipem Max, wokół rozchodzi sie aromat olejku Olbas i liczę na zasniecie i przespana noc.
Wesołych Świat z zagrypionego łoża życzę wszystkim ja. Dobranoc.

9 komentarzy:

  1. Ojjjjjjoj .... to zdrówka życzę, bo z tempraturą człowiek taki rozbity jest.
    A święta jak widać będą udane ... :-))

    U mnie wczoraj koty podkradły z kuchni ugotowaną pierś z kurczaka /studziła się/ przeznaczoną do sałatki ... trzeba było gotować drugą . Długo kociska oblizywały wąsiki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia

    Gorące (dosłownie, bo u mnie +32 stopnie) pozdrowienia z Al-Khobar

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych , spokojnych i zdrowych świąt życzę !
    Oj to Ty jesteś pracowita mróweczka...
    Zdrowia życzę przede wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedaku... :)! Ja tam mam po prostu wolne ;)!... :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej,wszystkiego dobrego.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie miała kiedy przyjść ta grypa ? :(
    Ale dałaś radę i teraz to już z górki ;))
    Wesołych i Zdrowych Świąt :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka życzymy! Pozdrawiamy świątecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zdrowia życzę bo ona najważniejsze.
    Pisałam do Cię maila napisałam też w miejscu "O mnie" zero odpowiedzi.
    Wobec tego:
    może się to nie będzie podobać ale zapraszam Cię na swój blog mimo że może za poważny jest? a zapraszam dlatego że jesteś mądrą osobą i z otwartym umysłem:
    http://elkiblog.pl/
    Pozdrawiam ciepło
    Elka

    OdpowiedzUsuń