poniedziałek, 4 marca 2013

Dziękuję

Bardzo wszystkim dziękuję za słowa wsparcia. Dziś nie jest lepiej, ale przynajmniej jestem w pracy, mam dużo niezbyt pilnej zaległej roboty która czekała na lepsze chwile i proszę - lepsze chwile właśnie nadeszły. Dla roboty, nie dla mnie. Szczerze mówiąc nie do końca wiem, czy warto się tak tym przejmować, ktoś może powie - nie stało się nic strasznego, ale jednak dla mnie się stało. Znacie to powiedzenie o kropli która się przeleje. W moim naczyniu tych kropli było już wiele, wiele, ale zdołały utworzyć tylko wielki menisk, zawsze jakoś wracało do normy, choć menisk pozostał. I nagle ta jedna jedyna, wydawałoby się, nic nie znacząca kropla - i wszystko się wylało. Nie wiem czy się pozbieram, nie wiem czy tego chcę. W każdym razie, oddycham głęboko, póki mam na to czas.
Ot i wygadałam się. Czy mi lepiej? Nie, ale świat powoli budzi się do życia więc trzeba się cieszyć tym co się ma. Na przykład takie coś, nie wiem jak się nazywa, ale kwitnie na każdym kamieniu, na murach i pomiędzy płotami, zawsze kwitnie pierwsze na wiosnę w Szkocji.


A tu jakaś śnieżyczka pojedyncza, nie wiem skąd się wzięła.


Nie ma jednak wiosny bez krokusów, no i co się pojawiło wśród zaniedbanych zeszłorocznych, nieuprzątniętych jeszcze roślinnych pozostałości?



Ale jak już narcyzy tak kwitną, znaczy że wiosna prawdziwie nadeszła. A jak słonko pięknie świeci, aż się żyć chce.


Achm gdyby jeszcze i mnie tak chciało się żyć...

6 komentarzy:

  1. Gdyby Ci sie chcialo tak, jak Ci sie nie chce...
    Wiosenne kwiaty, bezchmurne niebo i cieplo promieni slonecznych powinny pobudzic Cie do zycia, wyjdz im naprzeciw, pozwol sie poniesc naturze. Placz i krzycz, jesli przyniesie Ci to chocby najmniejsza ulge, ale zyj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, trzecie podejście robię, by coś dobrego, ciepłego Ci napisać. I ciągle uznaję, że to wciąż nie to. Ale to, co napisała wyżej Pantera, jest bardzo po mojej myśli dla Ciebie. Więc się przychylam (jeśli pozwolisz, Panterko :). I nie daj się, cały świat na Ciebie czeka, nie zapominaj o nim, o jego bardzo dobrych stronach - więcej niż czterech. Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmisz już dzisiaj inaczej. Cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda zmiana, nawet taka, która dziś wydaje Ci się katastrofą, w końcu okaże się zmianą ku rozwojowi :). Wierzę w to głęboko. Trzymam kciuki, abyś ten czas teraz najtrudniejszy, jak najłagodniej przeszła :).

    OdpowiedzUsuń