poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Weekend w obrazkach

W czwartek roboty ogródkowe zostały zakończone, więc piątek spędziliśmy na kontemplowaniu. W sobotę natomiast zabraliśmy się do pracy. Bo z ogrodem to tak jak z chałupą, wybudujesz i niby masz, ale trzeba wykończyć, udekorować, umeblować. No i my właśnie zaczęliśmy prace wykańczające (nie poprawiać!), wykończeni jesteśmy oboje, nie wiem jakim cudem się dzisiaj w robocie jeszcze trzymam.
Nawet nie będę wymieniać zakresu robót, tyle tego, a każda pierdoła wymaga dużo czasu i wysiłku. Nie miałam czasu na porobienie właściwych zdjęć, ani nie mam czasu na napisanie właściwego posta, tak że ogródkiem się pochwalę jak skończę nasadzać (?!?), a dzisiaj tylko historyjka obrazkowa, żebyście nie myśleli, że zniknęłam.

SOBOTA

Tiggy 2




Tiggy Właściwy i Tiggy 2





NIEDZIELA




Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Co tak cienko tych zdjec? Moglas sie bardziej postarac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno sie zdjecia robi majac lapy umazane ziemia :-)

      Usuń
  2. Ooo!... Klasyczne wykonanie "wlazł kotek na płotek"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plotek trzeba przynajmniej raz dziennie, inaczej nie da rady :-)

      Usuń
  3. Ja tez zakopana po uszy... wlasnie padlam na lozko :)
    A jutro powtorka z rozrywki, i pojutrze tez, i popojutrze...... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę prac ogrodowych, a juz na słowo "działka " reaguję alergią, ale kocham kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Nienawidze i kocham. Dlatego mam zamiar wysadzic tylko takie, w ktorych nie bede musiala grzebac za duzo.

      Usuń
  5. Uff, dobrze, że jedyny ogródek jaki mam to ten w Sims 4 (aczkolwiek ostatnio myślę nad zakupieniem mięty w doniczce)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pracy mialas po kokardke, ale moze nadchodzacy weekend bedzie mniej pracowity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ile tam tej pracy, oj widać! Powodzenia w dalszych pracach, efekty są świetne a koty zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pracy, ale się opłaci. Życzę, by ogród cieszył jak nigdy wcześniej. :) Urocze kotki, takie radosne zdjęcia. Pozdrawiam i życzę radosnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń