środa, 8 stycznia 2014

Diabeł nie śpi

Wczoraj syn odkrył Amerykę - "Ten KOT nigdy nie śpi, ja nie wiem kiedy ona śpi!". Ja to zauważyłam już dawno i gdzie nie zajrzę, tam właściciele czarnych kotów mają to samo - te diabły nie chcą spać! Za to szaleć - od rana do nocy. One po prostu nigdy się nie nudzą.

Widzicie? Diabeł nie śpi, diabeł czuwa
 Inni ze snem jakoś nie mają problemów
 Diabeł nie śpi, oto dowód!
 Proszę patrzeć uważnie...
 I jeszcze bardziej uważnie...

 Diabeł nigdy nie śpi, najwyżej w skupieniu obserwuje...



Myślicie że ONA tu śpi? Ona jest jak Chuck Norris, ona nigdy nie śpi, ona CZEKA... :-)


Czy to samo myślicie o swoich czarnych kotach?

7 komentarzy:

  1. Megusia, kotka mojej sąsiadki, na pewno ma kocie adhd;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała prawda o Hukusie, który jest strasznym zbójem i z pewnością nigdy nie śpi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie wtedy kiedy ludzie są w stanie zauważyć, a jak ludzie śpią to jest najlepsza pora na zabawy :-)

      Usuń
  3. O, to trzeba uważać, by nie przeszły nam drogi?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miecka przelata mi przez droge milionpincet razy dziennie, ma swira, ale... sypia od czasu do czasu. :)))

      Usuń
    2. Migunia jest nie cała czarna to się nie liczy :-)

      Usuń
  4. Moje "nieczarne" koty duuuużo śpią aż mam ochotę sie przyłączyć :-)))

    OdpowiedzUsuń