piątek, 18 sierpnia 2017

Humor na weekend

Jak ja się ciesze że już nareszcie prawie łykend. 
Podtrzymując tradycję, dzisiaj coś na uśmiech. A przynajmniej ja się pośmiałam, wyszukując to wszystko dla Was.











I kilka obleśnych dowcipów, żeby tradycji stało się zadość.


*****
Na leżakowaniu w przedszkolu lezą dzieci w łóżeczkach. W pewnej chwili chłopczyk pyta cicho dziewczynkę:
- Jesteś chłopcem czy dziewczynką?
- Nie wiem.
- To sprawdź...
- Ale nie wiem jak, to mi pomóż.
- No to musisz podnieść kołderkę.
Dziewczynka podnosi kołderkę, a chłopczyk:
- Jesteś dziewczynką, bo masz różową piżamkę.


*****
- Mamo! Mamo!!!
- Czemu tak krzyczysz, Krzysiu?
- Ja już wiem, dlaczego dziewczynki nie mają siusiaków!
- No dlaczego, mądralo? - pyta rozbawiona mama.
- Bo im odpadają.
- Odpadają??
- Tak! Właśnie znalazłem twojego pod łóżkiem!


*****
Jasio, pisząc wypracowanie, pyta tatę:
- Tato, jak się powinno pisać: Królowa Lodu czy Królowa Loda?
- A to zależy synu, czy chcesz żeby bohaterka była postacią negatywną czy pozytywną...




Miłego weekendu!


9 komentarzy:

  1. :-))))
    Przejażdżka samochodem policyjnym gratis :-)))
    Ale reszta tez dobra...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam czarna pizamke - i jestem chyba dziewczynka ????
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwie niebieskie. Jestem chłopczykiem! Tylko siusiak mi odpadł...

      Usuń
    2. Ale corka chyba nie znalazla go pod lozkiem? :-)))

      Usuń
  3. Pan Zenek poradzi sobie ze wszystkimi;)
    Boskie to!
    (chcę nieśmiało zauważyć, że poprawiam się. Zwykle humor weekendowy odrabiałam w poniedziałki, a tu popatrz - zdążyłam i to w sobotę!;)))
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łojojojojoj, nieziemsko mnie ubawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli mam czarną piżamkę, to co? :)))

    OdpowiedzUsuń