czwartek, 18 maja 2017

W naszym ogródeczku zrobimy porządki

Ogród chcieliście zobaczyć? To proszę.

Tak wygląda kawałek ogrodu przed wejściem kuchennym.


A to ścieżka z parkingu przed garażem. Nikt normalny przecież w garażu samochodu nie trzyma, garaż służy do przechowywania klamotów. Te niebieskie doniczki i ta wielka brązowa to nasze. 


A to ścieżka do drzwi z salonu na "patio". Kurde, jakie patio??


To przydomowe chaszcze, te same co na zdjęciu Numer Jeden, tylko z innej strony.


A tu jeszcze raz widok na "patio". Które kiedyś będzie. 


A tu widok z patio. 


I jeszcze raz chaszcze, z innej strony.


I taki to ja mam, Proszę Państwa ogród. 
Chcę patio do posiedzenia, bo lubię jeść na zewnątrz jak jest ładna pogoda. I chcę trawę, bo lubię rzucić się na nią po powrocie z pracy, jak jest słonecznie. I chcę kilka krzaków róż, bo co to za dom bez róż??


14 komentarzy:

  1. A gdzie Ty tam widzisz miejsce na trawnik? W doniczce? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawnik bedzie i juz, maly ale bedzie. Na pewno tam gdzie te cholerne chwaszcze rosna. Ten ogrodek nie jest taki malenki, jest znacznie wiekszy niz ten u Chlopa, tylko troche nieustawny przez to ze garaz na nim stoi. A w doniczce to posadze ziola :-)

      Usuń
    2. Ale zeby moc zalec na trawniku po pracy, to ten trawnik musi miec z 200 lat pielegnowania za soba. Inaczej zrobisz go kaputt.

      Usuń
    3. Ech laicy... Sie nie znajo na trawnikach w Szkocji ;-) Trawnik sie kupuje gotowy, przywoza go zwinietego w rulon jak dywan. U nas trawa sluzy do chodzenia po niej i do siedzenia na niej a nie do podziwiania i pielegnowania :-)))

      Usuń
  2. Tez sie chcialam o ten trawnik spytac, ale pantera mnie ubiegla :)
    Nooo, calkiem duzo do zrobienia :) ale u mnie tylko troche lepiej, a walcze od czterech lat!
    Zawsze sobie mowie, ze mam tyle fajnej roboty do wykonania!
    A fontanna dziala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fontanna dziala, na szczescie. Nie wiem czy sami damy rade zrobic wszystko, ja to bym najchetniej zaplacila jakiemus fachowcowi i niech sie bawi.

      Usuń
  3. Zagospodarujesz w swoim stylu i będzie ładnie i wygodnie :-)
    A miejsca jest dość...

    OdpowiedzUsuń
  4. No bo co to właściwie jest "patio"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sjp.pwn.pl/szukaj/patio.html

      Usuń
    2. No paczta Panstwo! Ja myslalam, ze mam pawilon, a mam patio! Duzo lepiej brzmi, jakos tak ekskluzywnie, arystokratycznie :) Bede teraz tego slowa uzywac!

      Usuń
    3. He, he... A krużganki macie? :)))))))

      Usuń
    4. Jak widac na zdjeciach :-)))
      Patio to po angielsku po prostu taras do posiedzenia, na przyklad taki jak tu: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a9/3e/5f/a93e5f8db58e2a5ae96366fc95a52b89.jpg

      Usuń
  5. Wszystko można powolutku urządzić. Póki co taki ogród jest łatwiejszy w utrzymaniu, niż elegancji ogródek zasiany trawką. A róże możesz posadzić już tego roku :)

    OdpowiedzUsuń