sobota, 6 maja 2017

Tak to mniej więcej wygląda

Post w obrazkach. Tak to mniej więcej wygląda.

Schody do nieba. Może i ładny ten niebieski, ale będzie zmieniony na Dulux Jasmine Shimmer (Jaśminowy Blask). 


Jedna z łazienek. Nie używamy na razie, bo nie ma lustra.


Pokój Zielony. To będzie nasz Pokój Gier i Zabaw. Zimna seledynowa zieleń zostanie przemalowana na Soft Peach (Delikatna Brzoskwinka).


Salon. A raczej  podłoga w trakcie woskowania. Się narobiłam. 


Salon przygotowany do malowania. Przygnębiające żółto-niebieskie kolory zostaną zastąpione Blossom White, czyli Kwiecistą Bielą. 


A to nowe łóżko o romantycznej nazwie Mozart z rewelacyjnym w naszej ocenie materacem. Jak Chłop był sceptyczny, tak teraz zastanawia się, kogo nocą bardziej kocha, mnie czy jego, hehe! Purpurowa ściana z tyłu już tam była, została tylko przeze mnie przemalowana tą samą farbą. Pozostałe ściany były beżowe, zastąpiłam je kolorem, który wydawał mi się bardziej współgrający, o wdzięcznej nazwie Almost Oyster czyli Prawie Ostryga.


A to obrazki z piątkowego poranka. Tiggy nie byłby sobą, gdyby nie wdrapał się na meble kuchenne. Przynajmniej powycierał kurze. 



A to Pokój Żółty, albo Koci Pokój. Ten pokój pozostanie albo żółty albo beżowy. Jeszcze się zobaczy. Na zdjęciu, obok łóżka i drapaków, także dwa koty. 


Powiedziałam DWA koty! 


No i to tyle na dzisiaj. Może później pokażę Wam pozostałe pokoje. Tak, bo to nie wszystko...


21 komentarzy:

  1. No, czuje sie w polowie usatysfakcjonowana (bo to nie wszystko, wiec tylko w polowie). Dobrze, ze pokazalas drugiego kota, bo tak sie wtopil, ze calkiem byl niewidoczny. :))
    Chalupka calkiem-calkiem, pokoiki niewielkie, ale tym bardziej przytulne. No i pelen wypas, bo i koty majo swoj wlasny, prawie jak u mnie ostatnio, tyle ze moje z przymusu, a Twoje bo kto bogatemu zabroni. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokoiki rzeczywiście niewielkie, ale przytulne i jest ich sporo. Koty na razie są przeganiane z miejsca na miejsce, biedulki.

      Usuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda, lubię zmiany i przeprowadzki i jak coś się dzieje, a ty będziesz też na pewno zadowolona :-)
    Koty pewnie szaleją :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli żółto-niebieski jest przygnębiający, a ten pogrzebowy fiolet nie, to ja już nic z tego świata nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam o fiolecie, ale w sypialni wygląda nieźle.

      Usuń
  4. Podoba mi sie. Zarowno to co jest jak i plany zmian:)) Bedzie troche (czytaj:duzo) roboty ale za to jaka pozniej radosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać tej radości. Kiedy będę mogła zasiąść na czyściutkim tarasie ze szklaneczką toniku i popatrzeć na wypielęgnowany ogródek, a słońce będzie pieściło moje odsłonięte ramiona... ;-)

      Usuń
  5. A tak z innej beczki: nie mam lustra w łazience od samego początku. Czy to znak, że powinnam natychmiast przestać z niej korzystać? Co robić?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz chłopa w domu? Jak będziesz miała chłopa w domu to będzie i lustro.

      Usuń
    2. O, co to, to nie! Chłop może być wszędzie, byle nie w domu. Jestem zrażona do końca świata. I wiesz co? Ja specjalnie tego lustra nigdy nie wstawię, żeby mi jakaś zaraza się w mieszkaniu nie zalęgła...

      Usuń
    3. Ale w pokoju to chyba jakies lustro masz? ;-)

      Usuń
  6. Domek cudny! A ogród tez pokażesz? Ja wiem ze było kiedyś zdjęcie, ale mam niedosyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrodu nie pokażę bo to parodia ogrodu jest. Fstyt :-)))

      Usuń
  7. Milego organizowania sie:)
    To jest zawsze sympatyczne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Już mnie całe ciało boli od tego wyzwania, ale za to centymetrów w pasie ubyło, tak że spoko :-)

      Usuń
  8. Już jest pięknie , a będzie zapewne cudownie :-D
    Łóżko zeje...te ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łóżko jest porządne, z solidnego drewna. Do śmierci będzie służyło :-)

      Usuń
  9. Pięknie, Iwonka! Masz dobry gust, a ten materac to jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Gosiu :-)
      Materac jest Simba, ale chyba go w Pl nie ma https://simbasleep.com/

      Usuń
  10. Piękny dom, łóżko Mozart to byłby też mój wybór, łącznie z tymi ścianami. Widzę, że podoba nam się podobna kolorystyka :) Gratuache

    OdpowiedzUsuń