wtorek, 23 maja 2017

Obrazki z weekendu

Jak kwiecień i maj do tej pory były najsuchsze w dziejach, tak w końcu sobie popadało, ale nie za dużo, bo ziemia dalej sucha. W każdym razie, bez zbędnych wyrzutów sumienia mogliśmy sobie jechać na zakupy, bo jak słońce świeci to zawsze szkoda marnować piękny dzień na zakupy. Tak że spędziliśmy cały niemal dzień w Ikei, ja tego mojego Chłopa kiedyś zabiję i tyle go będzie, bo ileż można stac i się gapić na żarówki??
W każdym razie relacji z tego przybytku Wam oszczędzę, a pokażę za to zwierzęta, które w sobotę dla Was sfotografowałam.

Dwa koty


Jasio Wędrowniczek


Jego Braciszek Franciszek Powolny


I młodsza siostrzyczka Hela Nieśpieszna


A także Antoni Bezdomny 


Pozdrawiam z ciepłej choć nie-za-słonecznej Szkocji :-)

15 komentarzy:

  1. :) fajne te Twoje zwierzątka! U nas popadało, przez 1 dzień było lato a teraz...chłodno w kratkę. I to nie Irlandia...a Polska;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogole ta pogoda w tym roku jakas taka nietypowa.

      Usuń
  2. Ty sie tak tymi slimorami nie zachwycaj, ino je tep bezwarunkowo, bo Ci ogrodek zjom. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bleeee... widzialam jednego dzisiaj zadeptanego na smierc bleeee

      Usuń
  3. Bezdomny fuj-bezdomni to najwieksze wrogi mojego taty. Tepi je zawziecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie niebieskie kulki dla nich, zra to a potem wysychaja. Tylko sie boje zeby mi koty tego nie zezarly, bo widzialam jak potrafia wpieprzac nawoz do kwiatkow w kulkach.

      Usuń
  4. Cudne, przecudne rodzeństwo! Uwielbiam ślimaki, tylko w akwarium mnie wkurzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot siedzi na stole, no by gdzie koty mogą siedzieć ? :-)))
    Fajne mokre zdjęcia...
    Jak jest sucho u was to nie będzie ślimaków.
    Czekam na odrobinę deszczu, jakoś za sucho u nas się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy za to pelno zab. Jak tylko sie robi wilgotniej to sie podkradaja do domu, pukaja w szybe ne ganku i prosza: wpuuuuusc mnieeeee!
      :-)))

      Usuń
  6. Ja też potrafię spędzić bardzo dużo czasu na różnych działach czy to IKEI czy w markecie budowlanym. Podejrzewam, że i przy mnie miałabyś mordercze instynkty :)))

    p.s. zanim zapomnę. Może zacznij polecać swoje wpisy na G+, albo chociaż zmień swój profil tu na blogu na ten ogólny profil na G+, bo tak kieruje nas zawsze na Twój stary wpis o tym, że jak się pieprzy to wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo profil mam G+. Wpisy sie automatycznie polecaja na G+, chyba ze zamieszcze z przyszla data. Musze to sprawdzic, dzieki :-)

      Usuń
  7. A te ślimaki prześliczne :)))!
    I dzięki za porady dotyczące klapki dla kota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki niepozorny Antoni Bezdomny potrafi mi wrąbać cały ogródek ;)

    OdpowiedzUsuń