piątek, 10 marca 2017

Humor na piątek

Uprzedzam z góry, że wcale mi nie jest do śmiechu. Jest mi wstyd za to, co ostatnio dzieje się w Polsce. Jestem zażenowana i oburzona. Chociaż nie powinnam, bo mnie już tam nie ma. To nie chodzi o mój patriotyzm lub jego brak, nie chodzi o Europę czy upodobania polityczne. Chodzi o normalną, ludzką uczciwość, o światopogląd, który nijak nie przystaje do tego, co ostatnio słyszę w telewizji (tak, tak, Korwin Mikke był także w brytyjskiej telewizji) czy czytam w internecie. Jest mi wstyd, że istnieją ludzie, którzy mają takie poglądy. I jest mi wstyd, że Polska była jedynym krajem, który nie poparł polskiego kandydata na przewodniczącego Rady Europy. Wstyd.
No to pozwólcie, że sobie ulżę :-)


*****
W zatłoczonym autobusie stoi lekko zawiany jegomość, który co pewien czas mówi głośno "O k..wa!". Pasażerowie zwracają mu uwagę, ale on nie reaguje, tylko powtarza swoje. W końcu kierowca zatrzymuje autobus, podchodzi do faceta i grozi, że jesli nie przestanie, to zawiezie go na policję. Na to facet nachyla się, mówi kierowcy kilka słów na ucho. Kierowca pobladł gwałtownie i mówi:
- O k..wa! Ja bardzo państwa przepraszam, ale żona tego pana urodziła wczoraj bliźniaki i dała im na imię Lech i Jarosław.
- O k..wa! - zgodnie chórem odpowiedzieli pasażerowie.


*****
Przyjeżdża Kaczyński z wizytą do papieża. Jest miło i sympatycznie. Papież pyta:
- A jak tam u Was po wyborach?
- Wszystko w jak najlepszym porządku Ojcze św. Wyborcy zadowoleni, szczęśliwi. Mówią że takiej Polski chcieli.
Ojciec Święty pokiwał głową uśmiechnął się i pokazał Kaczyńskiemu 6 palców. Zadaje kolejne pytanie:
- A jak tam u Was z bezrobociem? 
- Doskonale Ojcze Święty. Jest tak dobrze, że wielu młodych ludzi już wróciło do kraju z emigracji. Zarobki super, pracodawcy gwarantują doskonałe warunki zatrudnienia.
Ojciec Święty znów pokiwał głową uśmiechnął się i pokazał Kaczyńskiemu 6 palców.
- A co w szkolnictwie?
- Wspaniale. Minister sprawdził się doskonale. Dzieciaki zadowolone chcą nawet w sobotę i niedzielę chodzić do szkoły.
Papież pokiwał głową, uśmiechnął się i znów pokazał Kaczorowi 6 palców.
Wizyta się zakończyła Kaczyński wrócił do Polski, jednak sprawa pokazywanych 6 palców nie dawała mu spokoju. Wybrał się więc do Prymasa i pyta:
- Wasza Świątobliwość, byłem u papieża, opowiadałem mu co w kraju, a ten na każdą moją odpowiedź pokazywał mi 6 palców. Co to znaczy?
- Jak to, ty katolik i nie wiesz że chodzi o 6 przykazanie: "Nie cudzołóż"? 
- Nie cudzołóż? A jak to się ma do mnie? - pyta Kaczyński.
- A co miał powiedzieć "NIE PIERDOL"!!?


*****
- Co robi Jarosław Kaczyński pytany o seks?
- Odwraca kota ogonem.


*****
- Co robi Jarosław Kaczyński w celu uspokojenia światowych rynków finansowych? 
- Zakłada konto bankowe!


*****
Jarosław Kaczyński staje przed bankomatem i wypłaca z niego 200 zł, po czym mówi: 
- Za moich czasów wyszłoby 500 zł...


*****
Wiecie czemu Kaczyński ma przyciemnione szyby?
Żeby nie było widać, że jeździ w foteliku.


*****
Przychodzi Kaczyński do przedszkola. Pyta Jasia: 
– Czy wiesz chłopcze, kto zjadł czerwonego kapturka?
 A Jaś na to: 
– Słyszałem, że wilk, ale znając pana, to pewnie Donald Tusk.


*****
Prezes PiS wchodzi do sklepu. Wkłada do koszyka kurczaki, ziemniaki i dwa wina. Idzie do kasy. Wykłada przed nią kurczaki i ziemniaki.
– A te wina? – pyta kasjerka
– To wina Tuska!



12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ten z kotem. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas się mowi,ze Korwin-Mikke to uczeń Trumpa:) Mimo wszystko do amerykańskiego seksisty jeszcze mu daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi se podobaja!
    A twoje uczucie wstydu rozumiem, tez mam podobnie. I jak mam tu w DE moim znajomym to wytlumaczyc? Nie da se!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się ten komunikacyjny podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze tutaj jest oszolom, to nikt za bardzo nie lapie o co chodzi w cyrku europejskim. Nie musze tlumaczyc.
    Ciekawa jestem, jak skomentuje to Forbes.

    OdpowiedzUsuń
  6. Komunikacyjny najlepszy! A te bliźniaki to pewnie na cześć Lecha i Jarosława Wałęsów:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Udostępniam zaraz, ale masz rację: wcale mi nie do śmiechu, mimo że dowcipy super.

    OdpowiedzUsuń