poniedziałek, 13 czerwca 2016

Nie mogę pisać

Nie wiem co ale se coś w rękę zrobiłam. Znaczy w dłoń. Znaczy w kostkę, czy tez knykieć.
Jak teraz kojarzę fakty to jeszcze przed wyjazdem do Polski zadrapałam się w ogrodzie w kostkę przy palcu wskazującym. Zadrapanie było niewielkie i bardzo szybko się zagoiło, ale skóra na kostce była wrażliwa przy dotyku. Po prostu bolało mnie jak się tam lekko palnęłam. I tak przez jakieś trzy tygodnie.
Wczoraj obudziłam się z napuchniętą i zaczerwienioną kostką, a palec wskazujący mam właściwie wyłączony z użycia bo boli jak cholera. Przy dotyku i zginaniu. Jakim zginaniu, nie da się palca zgiąć, nie mogę zrobić pięści, nie mogę nic chwycić. Już drugi dzień mija a nic się nie zmienia. Smaruję sobie ibuprofenem żelem, ale boli i tak.
Nie wiem co to może być, za cholerę. Śladów na skórze nie ma, boli w środku, ale na zewnątrz skóra kostki piecze przy dotyku, pewnie dlatego że napuchnięte jest. Może naciągnęłam ścięgno? W każdym razie, nie moge za bardzo pisać to nie piszę więcej. Booooliiiii....

16 komentarzy:

  1. Może to romantyzm Cię dopadł?... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie chyba na to wychodzi...

      Usuń
    2. Jest jeszcze druga ewentualność: paluszek i główka to blogerki wymówka! :)

      Usuń
    3. Ech, no ale na rowerze nie moge jezdzic, a co dopiero na motorze...

      Usuń
    4. To akurat mało ważne, no bo wiesz, mnie od Twojego jeżdżenia na jednośladach dobrze nie jest, a od pisania jest!!!

      Usuń
  2. Oj,wygląda to poważnie, zwłaszcza,że obrażanie było po pracach w ogrodzie,doradzam wizytę u lekarza��

    OdpowiedzUsuń
  3. Gnaj do chirurga! Trzeba bedzie ciac, bo moge sie zalozyc, ze w srodku masz rope. Po wierzchu sie zasklepilo, a wewnatrz zostala pewnie jakas bakteria. Nie ma zartow, Iwona, nie zwlekaj, bo moze sie to jeszcze gorzej skonczyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, no to mnie postraszylas... Nie, to nie to. Bylam w szpitalu, w zasadzie nic nie ma, spuchniety staw nie wiadomo dlaczego. Dostalam tabletki na rozpedzenie swinstwa, jak nie bedzie poprawy do soboty to beda myslec co dalej.

      Usuń
  4. Wlasnie, duzo sie (u nas) mowi o zakazeniach i roznoszeniu bakterii po organizmie przez krew. Idz do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialo mi sie to samo zrobic co Tigusiowi w tamtym roku...

      Usuń
  5. To do lekarza a nie w znachora się zabawiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, biegusiem do lekarza, bo po pracy w ogrodzie moze zabrudzilas, moze dziac sie cos niedobrego. A zastrzyku/-a(?) przeciwtezcowego nia dali, to ja bym sie troche bala:( Dbaj o sie, bo jak sama nie zadbasz, to kto? My za daleko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam zielonowargowy sobie kup i smaruj. Omułek zielonowargowy
    http://jardin24.pl/balsam-z-omulka-zielonowargowego-150-ml-na-stawy-zdrowe-stawy-p-10.html
    i poinformuj co się dalej poprawiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bagatelizowałabym tego, brzmi bardzo poważnie. Okłady z "kwaśnej wody" raczej nie pomogą...

    OdpowiedzUsuń