czwartek, 23 czerwca 2016

Dzisiaj w UK




A u mnie w pracy spokojnie. Nikt nie wierzy w możliwość wyjścia Wielkiej Brytanii ze struktur Unii Europejskiej. Na moim koncie bankowym gorąco. Mózg mi już też się gotuje. Mam nadzieję że Stefka, pogrążona gapieniem się w monitor i odliczaniem godzin do koncertu Ritchie Blackmore's Rainbow, na który jedzie do Birmingham w ten weekend, nie zauważy pary buchającej z moich uszu, w razie czego założyłam słuchawki.

A może jednak by było fajnie jakbyśmy wyszli, co?
Jakbyśmy byli niezależni od Europy, to może może na przykład zlikwidowalibyśmy czas zimowy?
I przeszlibyśmy na czas nowojorski na przykład?
Wyobrażacie sobie to? 5 godzin więcej spania?
Cholera, a może ja jednak źle zagłosowałam???

4 komentarze:

  1. Mogłaś głosować nie mając obywatelstwa w Wielkiej? Pięć godzin snu i tak za jakiś czas byłoby za mało. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja mam obywatelstwo GB. Gdybym nie miałam, nie mogłabym głosować.

      Usuń
    2. O no prosze, to Iwonko jak sie do Ciebie w tej sprawie odezwe bo od jakiegos czasu baruje sie z tematem, aplikowac o obywatelstwo czy nie aplikowac a jak aplikowac to jak to sie robi? A tu prosze, u zrodla moge sie wszystkiego dowiedziec :)

      Usuń
    3. Maju, pisz na email. Jesli chcesz zostac to chyba nie masz innego wyjscia, im szybciej tym lepiej zanim ceny zmienia

      Usuń