wtorek, 25 listopada 2014

Piękne i dzikie

Takie było morze w ostatni weekend, piękne i dzikie, prawdziwe Morze Północne, nie jakaś tam zatoka nad którą mieszkam. Tak, w ostatni weekend odwiedziłam pewne miejsce i jestem pewna że gdyby świeciło słońce, byłoby bajecznie. A tak było po prostu cudownie :-) Niestety, zrobiłam tylko dwa zdjęcia, ale co się jodu nawdychałam to moje. Wiatr łeb prawie urywał, plaża była mokra i pusta, usta słone a włosy sztywne. Takie morze to ja uwielbiam!


A parę metrów dalej, przy ujściu małej rzeczki - sielsko i anielsko...


Nie powiem gdzie byłam. Takich miejsc na świecie jest tysiące... A ja tam jeszcze wrócę. Pozwólcie że nawiążę do mojej wczorajszej notki - What a wonderful world....



4 komentarze:

  1. A co Ty taka tajemnicza? "Wiem, ale nie powiem" :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta syrenka jest urocza. I bardzo podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń