piątek, 7 listopada 2014

Piątkowy humor

Wszystkim to jeszcze nie, ale większości już odpala na temat świąt, zakupy, prezenty, srenty... No to dzisiaj będzie o Mikołaju.

----------
Pani na lekcji pyta dzieci:
- Jak sobie wyobrażacie św. Mikołaja?
Dzieci odpowiadają, że jako starszego grubszego pana.  Pani pyta o to samo Jasia.
Jasio odpowiada:
- Ja wyobrażam sobie Mikołaja jako starszego grubszego pana z dużą DUPĄ.
- A dlaczego?
- Bo mój tata powiedział, że gówno pod choinkę dostanę!


----------
Mama pyta się Jasia:
- Gdzie nauczyłeś się mówić "o kurwa"?
Jasio mówi:
- Od mikołaja.
Mama na to:
- Od mikołaja?
Jasio:
- Jak wchodził do pokoju w nocy i się rąbnął w szafę to zawołał "o kurwa"!


----------
Jasiu wysyła list do Św. Mikołaja i pisze:
"Kochany Mikołaju. W tym roku chcę dostać siostrzyczkę".
Parę dni później Św. Mikołaj odpisuje:
"Kochany Jasiu. Najpierw przyślij mi mamusię"


----------
- Mamo, z mego listu do św. Mikołaja wykreśl kolejkę elektryczną, a wpisz łyżwy.
- A co, nie chcesz już pociągu?
- Chcę, ale jeden już znalazłem w Waszej szafie.

----------
- Byłeś grzeczny? Nie kradłeś? - pyta się święty mikołaj.
- Nic nie kradłem, byłem grzeczny - odpowiada dziecko.
- To się naucz bo ja ci wiecznie prezentów nie będę przynosił!


Miłego wekendu! 

9 komentarzy:

  1. Mikołaj w krzywym zwierciadle...hmmm.
    Też tak można...nie miałaś humoru ?
    Ja tam nie szaleję z zakupami.
    Kupuję przez cały rok na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, wręcz przeciwnie, mam humor i to jaki! Właśnie taki, muehehehe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dosc, ze we wszystkich sklepach od wrzesnia sa juz mikolaje z czekolady i inne takie g***a, to jeszcze Ty contra me? Bleee.... :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko i córko! Strach otworzyć lodówkę, a to dopiero początek listopada. Ostatnio próbowałam kupić zwykłą torebkę na prezent. Innych niż bożonarodzeniowe i kilka urodzinowych wciśniętych gdzieś po kątach - nie stwierdzono! Musiałam zadowolić się torebką w gwiazki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja dzisiaj sobie zdałam sprawę że już muszę się rozglądać za prezentami dla rodziny w Polsce. I tak mię natchło :-)

      Usuń
  5. Witam bardzo fajny humor.Będę tu często odwiedzać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Agatko, mama nadzieję że znajdziesz tu cos dla siebie :-)

      Usuń
    2. Lubię odwiedzać blogi i lubię jak ktoś mnie odwiedza.Pozdrawiam.

      Usuń