poniedziałek, 10 lipca 2017

Hasztag panika

 #kurde #wczoraj #do mnie #dotarło że #zostało #tylko #kilka dni #a ja #w lesie
#walizka #ciągle #nie spakowana #dobrze #że chociaż #wiem #gdzie aktualnie przebywa
#wczoraj #zaliczyłam #totalny zgon #nic #misie #nie chciało #więc #najpierw #padłam #a potem #obejrzałam #Minionki rozrabiają
#masakra #jak misię #nicnie #chciało
#Tiggy #wyszedł #z nami #na spacer #po dzielni #myślałam #że padnę #doszedł #dość daleko #i poszedłby #z nami #aż do #starego #domu Chłopa #gdyby nie #pies #który spacerował #ze swoim #panem #kot #się przestraszył #i dał #dyla #w krzaki #dobrze że #drogę do #domu #znał #to się nie #zgubił
#następnym #razem #wyjdziemy #na spacer #z kotem #wieczorem #kiedy #psy #już #śpią
#tak #tak #drodzy #moi #czasu #nie mam #zupełnie #a #wakacje #już #za cztery dni #jak ten #czas #leci
#doszło #do mnie #że #się nie #wyrobię #w pracy #również #więc tylko #siąść #i #płakać #co #niniejszym #czynię #i chyba #wpieprzę #całą #tabliczkę #czekolady
#z #orzechami
#a #co
#a teraz #najnowsze #wieści #śniła #misie #jabłonka #pełna jabłek #a pod #nią #pełno #dojrzałych #jabłek #jadłam #smaczne #i #słodziutkie
#ostatnio #jak misie #jabłonka #śniła #to #było #na #kasę #morze #powinnam #wysłać #totolotka
#jak #wygram #tose #kupię #beemwu #a #Chłop #dostanie #moje #stare #auto #niech ma
#ale #takiego #jakna #obrazku #poniżej #tose #nie #kupię #bo #jeszcze #na #łeb #nie #upadłam


#piątek #North Bridge #Edynburgh #takie #cacko #czerwone #Lamborghini #wow

Hasztag pozdrawiam wykrzyknik




4 komentarze:

  1. Oesu!!! Udzielilo mi sie, a co tam, niech tez bedzie#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak czytam ze np. Ola Kwasniewska tak wspaniale podpisuje swe zdjecia roznymi hasztagami na instagrami8e, to co, ja nie mogie? ;-)

      Usuń
  2. Nie dalam rady, od tych # bola oczy i czuje sie jak na cmentarzu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie sie to czyta, co nie? Dlatego nigdy nie uzywam hasztagow, zreszta nie wiem tak dokladnie na co to i po co, podobno internet szybciej to wyszukuje, ale po co mnie to?

      Usuń