czwartek, 9 lutego 2017

Wiosna??

Zauważyłam je wczoraj. Gdzie ja miałam wcześniej oczy to ja nie wiem. Jest tego więcej, ale spieszyło mi się rano do pracy więc tylko dwa zdjęcia zrobiłam szybko w przelocie. Trzy lata temu 23 lutego wyglądało tak, dwa lata temu 14 lutego było tak, w zeszłym roku o tej porze było tak.

A w tym roku zima była do kitu, ani śniegu ani mrozu, za to szaro zimno i ponuro. Słońca jak na lekarstwo, a może ja go po prostu nie widzę, bo za dnia siedzę w pracy, a w weekendy pakuję chałupę. W każdym razie, z ziemi nie tylko wyłazic zaczęły różne badyle, one już kwitną!
To poniżej to krokusy i pierwiosnki. Za tydzień będzie ich cała łąka. Widziałam też w innej części ogródka przebiśniegi. Ale na tak kwitnące żonkile to uważam że jest zdecydowanie za wcześnie.
Będzie mi ich trochę żal, tych moich roślinek...



5 komentarzy:

  1. Ojacie! Dzonkili nie zauwazylas?
    U mnie wylaza dopiero przebisniegi spod ziemi. No i jeszcze jest przymrozek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, wracam do domu jak jest juz ciemno :-)))

      Usuń
  2. Zima, wiosna - co za różnica?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zima zagościła się , otulając puchem całą roślinność.
    Więc na razie kwiaty na działce nie kwitną.

    OdpowiedzUsuń